אולפן וידאו ופודקאסט

למה משמש אולפן הוידאו ומה זה פודקאסט?

יש לכם עסק? רוצים לספר לאנשים מי אתם, מה אתם, מה אתם מוכרים? פודקאסט היא מילת המפתח! לצורך כך בואו לבית היוצר של הפודקאסטים ובכך תגדילו את קהל היעד שלכם. לפני שנתחיל, נגדיר בשתי מילים מה זה בכלל פודקאסט.

פודקאסט הוא קטע שמע בו אתם מעבירים את המסר אותו חלמתם להעביר. הפודקאסט מיועד בעיקר לשמיעה, אך יש גם אנשים שאוהבים לצלם אותו, למרות שידוע שאנשים רבים בכלל לא מסתכלים על המרצה אלא רק מאזינים לו (תוך כדי פעילות ספורט לדוגמא).  

מטרת ויעילות הפודקאסט היא שאתם לא צריכים לכתוב את המסר שלכם, אתם פשוט מעבירים אותו בשפה המדוברת וכך המסר עובר ישירות לקהל היעד שלכם. מסתבר שאנשים אוהבים פודקאסטים אולי בגלל שהם יכולים לשמוע אתכם תוך כדי פעולות שונות, אולי בגלל הנראות שתופסת, במציאות לפודקאסט יהיו יותר חשיפות מכל כתבה ממוצעת. 

בעולם שלנו, כל אחד יכול להקליט את עצמו בבית, באיכות די נחמדה בלי אנשי מקצוע ברקע. הבעיה היא שאי אפשר להעלות פודקאסט שהמטרה שלו היא להגיע לכמה שיותר גולשים, אם הרמה שלו לא מגיעה לרמה המקובלת בשוק הפודקאסטים. ולכן נעזרים באולפן וידאו. 

למה כדאי להשתמש באולפן ולהקליט פודקאסטים?

קיימות שתי בעיות רציניות בהקלטת פודקאסטים. האחת, אנשים מקליטים את עצמם בבית ואז, הם גם לא נראים טוב וגם השמע לא איכותי. בנוסף, אנשים קונים ציוד של עשרות אלפי שקלים כדי שהסרטונים שלהם יצאו איכותיים וזה לא באמת קורה, חבל. כדי להקליט וידאו צריך מקצועיות, צריכים מצלמה טובה ויציבה, צריכים לדעת את רזי העריכה. זה לא "הקלטתי והעליתי". בדיוק בשביל זה הקמנו את אולפן הוידאו המקצועי שלנו (ואם עוד לא הייתם בו, תאמו ביקור להתרשמות).

איזו מעטפת שירותים אנחנו מספקים?

  • זמינות – אנו מקפידים להיות זמינים ללקוחותינו. לתת עבודה מהירה תוך זמן קצר ככל הניתן. אנו מבינים את תועלת הוידאו ורוצים שתקבלו את התוצר שלכם כמה שיותר מהר.  
  • ציוד- לא ננקוב בשמות התוכנות, המיקרופונים והמצלמות, אבל יש המון ציוד שמצוי רק באולפן הקלטות, והוא גורם לפודקאסט שלכם להיות ברור וטוב יותר.
  • עריכה- אם אתם לא יודעים לערוך סרטונים, ממילא תצטרכו ללכת לאיש מקצוע שיערוך לכם את הפודקאסט. אצלנו בחברת המפתח, תקבלו שירות של הקלטה ועריכה. צוות האולפן ועורכי הוידאו שלנו מנוסה בעריכת פודקאסטים.
     

בדיוק בשביל זה לקוחות בוחרים באולפן ההקלטות שלנו. הם יודעים שאצלנו הם יקבלו פודקאסט ברור המופק ברמה גבוהה. ההקלטות מתבצעות באולפן ההקלטות שלנו. ערכו של אולפן הוידאו עומד על מאות אלפי שקלים. ציוד של אולפן הוא ציוד יקר ובחרנו להשקיע בו רבות כדי להביא ללקוחות שלנו את המיטב.

למה להקליט אצל חברת המפתח?

אצלינו תהנו משירות של אולפן וידאו לפי שעות, לאחר ההקלטה עורך וידאו מקצועי יערוך את הסרטון עד לשביעות רצונכם המלאה. יש לקוחות שבוחרים לתמלל את הסרטון ויש מי שמעדיף סרטון ללא תמלול ונגיעות נוספות. זה כבר תלוי בכם, מה אתם אוהבים ולמה אתם  מתחברים. אם אתם רציניים, נוכל לסייע לכם בקידום הפודקאסט שלכם ברשתות החברתיות השונות. אולפן כמו שקיים אצלינו, בחברת המפתח, לא תמצאו בשום חברה נוספת דומה. בואו, תתרשמו מהאולפן, תתרשמו מהמקצועיות של הצוות. קפצו לבקר ותקבלו החלטה שיכולה לשנות להצמיח את העסק שלכם.

הקליקו כאן לתיאום ביקור באולפן ההקלטות שלנו.

לקוחות שהקליטו אצלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש