בניית אתר תדמית

מהו אתר אינטרנט?

אתר אינטרנט הוא כתובת אינטרנטית ברשת האינטרנט בה ניתן למצוא את כל המידע שאתם רוצים שידעו עליכם. אתם מעלים את התוכן והגולשים נהנים מגישה אינטרנטית לתכנים שלכם בהקלדת שם העסק שלכם בגוגל. אתרים נבנים למטרות שונות כמו מכירות, תדמית, הנגשת מידע, הכנסות מפרסום ועוד.

למה צריך להיות לכם אתר?

היום, אתר אינטרנט זה הדבר הראשון שצריכים לעשות כדי לשווק עסק ולהרוויח ממנו כסף. לא משנה באיזה תחום אתם מתעסקים, בין אם במכירות ובין אם במתן שירותים, אתם חייבים להקים אתר אינטרנט כדי לתת לאנשים אפשרות להכיר אתכם בדרך המקובלת היום. מי שרוצה להישאר על המפה העסקית צריך אתר אינטרנט לעסק שלו. 

איזו מעטפת שירותים אנחנו מספקים?

כמו כל דבר שצריך לבנות ולהקים בצורה מסודרת, יש לנו שלבים בהקמת אתר אינטרנט:

  1. מאפיינים את האתר – איש מקצוע יערוך אפיון מקצועי לאתר שלכם. האפיון כולל חיפוש מילות מפתח, תוכן פנים האתר כמו גם עיצוב ונראות האתר.
  2. בונים קוד – כדי שגוגל ירצה לקדם את האתר שלכם, אתם צריכים שהקוד של האתר שלכם, יופיע במנועי החיפוש של גוגל בצורה תקינה.
  3. כותבים תוכן – מתחילים ליצור תוכן מותאם לאפיון שנערך, כדי שהתוכן יקודם אורגנית תמיד מומלץ לתת למומחים בתחום לעבוד בשבילכם.
  4. מעצבים גרפית – כאן יש לשים דגש מיוחד על חווית המשתמשים באתר כמו על שפה אחידה המדברת לכל קהלי היעד של העסק שלכם.
  5. פינשים ו…הופס לאוויר – מבצעים בשבילכם רספונסיביות, מנגישים את האתר כך שיתאים לכל סוגי המכשירים. להזין את התוכן, להציב תמונות ועוד.
  6. ממשיכים לתחזק את האתר כדי שהוא ימשיך להתקדם בגוגל – עושים זאת על ידי כתיבת בלוגים המתעדכנים מפעם לפעם, עדכון עמודי האתר, הפניית קישורים ועוד. 

מה המיוחד באתר תדמית?

כדי לבנות אתר תדמית, אתם צריכים למצוא איך לגרום לעסק שלכם להתבדל על פני עסקים הדומים לכם. וזו המטרה של אתר. כי לא משנה איך נראה העסק שלכם (ומסתבר שהקירות שם לא מצופים זהב…) באתר תדמית העסק שלכם אתם נותנים לקורא להבין מי אתם בלי קשר לכמה השקעתם בשיפוץ העסק שלכם. 

המבינים, קופצים על המציאה ומשקיעים כמו שצריך באתר תדמית איכותי. אגב, חשוב מאוד להקים אתר תדמית יחד עם ליווי צמוד של קופירייטר מבריק שיעזור לכם להפוך את העסק מסתם עוד עסק, לעסק ממותג. 

  למה כדאי לכם לבחור בנו?

לכם זו פעם ראשונה או שניה שאתם הולכים להקים אתר? לנו זה פעם… בלי עין הרע. ידע, מקצועיות וניסיון זה כוח. המומחים שלנו למדו לעומק את כל תחום בניית האתרים, עיצוב גרפי, כתיבת תוכן וכל מה שצריך כדי לבנות אתר מוביל. 

מוזמנים להתרשם מהאתרים השונים שחברת המפתח הקימה לה וללקוחותיה. כי כאשר עובדים עם לב, העבודה תמיד תצא טוב יותר. הקליקו כאן.

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש