בניתם אתר בוורדפרס? איך תתחילו לקדם אותו

"אם בניתם אתר, ולא קידמתם אותו, לא עשיתם כלום". משפט שהרבה יגידו לכם. אבל האמת היא שיש מקרים בהם מקימים אתר תדמיתי להצגת שירותי החברה. בסופו של דבר, להשקיע באתר מבלי להשקיע בקידום שלו זה בזבוז. אם כבר יש לכם אתר, למה שלא תקדמו אותו למקום מוביל מניב לידים?

 

וורדפרס היא הבחירה הנכונה של בוני אתרים רבים. גם לפני שוורדפרס פותחה, בוני אתרים בנו אתרים והכל היה בסדר. אבל צורת העבודה עם וורדפרס היא מהמוצלחות ביותר ואין על כך עוררין. שימו לב, בשביל שאתר יהיה מקודם בגוגל, יש צורך לתחזק אותו ולערוך אופטימזציה תמידית לקידום האתר בגוגל. אתר וורדפרס קל יותר לקדם. 

 

גם אם נראה לכם שהאתר שלכם מעוצב בצורה מושלמת, זה לא מספיק, צריך להתחיל להשקיע זמן וכוח בשביל שהאתר יקודם בגוגל. 

האם קידום אתרים אורגני הופך את האתר למורכב מבחינה עיצובית? 

ממש לא. קידום אתרים זה לא אומר שאתם משנים את העיצוב של האתר כל מספר ימים, ממש לא. זה אומר שאתם עושים פעולות טכניות שמובילות אתכם לקידום בגוגל. הגולש שלכם אולי לא צריך שתעשו את הפעולות האלו, אבל בשביל שיהיה לכם בכלל גולשים לאתר, אתם צריכים לעזור לגוגל למצוא אתכם ולעזור לגוגל לקדם עבורכם את האתר. איך עושים את זה? זה לא סוד. ישנם כללים ברורים ומוגדרים איך מקדמים אתרים. 

אם יש כללים למה לא כל האתרים מקודמים? 

גוגל אומנם מגלה לציבור איך ניתן לקדם אתרים בגוגל, אבל היא מגלה רק חצי פנים. הרבה מהכללים של גוגל, הם סודיים ומשתנים כל תקופה. גוגל היא החברה השלישית בגודלה בעולם, והיום כל אחד שצריך משהו מחפש בגוגל, מי שרוצה מעלה תוכן והבקרה חייבת לעבוד כל הזמן. אפשר להבין זאת. מי שרוצה להישאר מעודכן חייב להתקדם כל הזמן.

איך מקדמים אתרים בגוגל? 

כללים רבים קיימים לקידום אתרים – נציין את המובילים שבהם:

תוכן – התוכן הוא המלך. חשוב מאוד לדאוג לתוכן רלוונטי, מקורי ומעניין שיופיע האתר. 

מילות מפתח – שלבו מילות מפתח רלוונטיות לתחום בו אתם עוסקים. כדי להגיע למילות המפתח המבוקשת ביותר תוכלו להיעזר בגוגל אדס המשמש כלי עזר לחקר מילות מפתח. 

קישורים – עמודי האתר חייבים להיות מקושרים זה לזה כדי להתקדם בדירוג.

הפניות לאתר – שלבו באתר קישורים לאתרים מובילים. בנוסף, חשוב שאתרים אחרים מובילים יפנו אליכם.

בסופו של דבר – אופטימזציה תמידית תשמור על הדירוג שלכם, בדקו מידי תקופה מה מצב האתר, ערכו חקר מילות מפתח נוסף ושלבו מילות מפתח נוספות, כנדרש. 

איך העלאת בלוגים מקדמת את האתר? 

כתיבת בלוגים היא אחד הדברים המוכרים המקדמים אתרים. איך כותבים בלוגים איכותיים? גם זה לימוד שלם בפני עצמו. יש צורך לשלב מילות מפתח בצורה איכותית, לכתוב על נושאים רלוונטיים לכתוב בצורה מותאמת ועוד. 

לפני שאתם מתחילים להשקיע זמן בדברים שהם לא תחום ההתמקצעות שלכם, חשוב שתכירו את המומחים של חברת המפתח דיגיטל שיקדמו את האתר שלכם לרמה אחת מעל כולם. אנו נותנים מעטפת שירותים מושלמת לבעלי עסקים – החל מהקמת אתרים, שיווק עסקים בכל הפלטפורמות הדיגיטליות, קידום העסק עצמו, התנהלות כלכלית נכונה בעסק וכל מה שעסק צריך. הכל במקום אחד. 

כדי להכיר את המומחים שלנו, הקליקו כאן. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש