הכל על בניית אתר קטלוג

אתר קטלוג הוא לא אתר חנות. המטרה בהקמת אתר חנות היא להקים סניף דיגיטלי לעסק ולהרחיב את כמות המכירות. לעומת זאת, מטרת הקמת אתר קטלוג היא להציג את מוצרי העסק בצורה שיווקית ומשקפת.  חשוב מאוד להקפיד מאוד באתרים אלו, על חווית משתמש גבוהה מאוד, כדי שהגולש ישאר באתר כמה שיותר זמן ויראה את מה שאתם רוצים שהוא יראה. 

באתרים אלו מתאים לשלב טקסטים המציגים את המוצרים בצורה פרטנית. שימו לב, באתרי קטלוג פערי הרמות בין אתר אחד למשנהו עשויים להיות מרחיק לכת. מאחר וניתן לעצב את הנראות בצורה מאוד מקצועית, כמו בתלת מימד. ומצד שני, ניתן לצלם את המוצרים בצילום עצמי על ידי רכישת הציוד המינימלי – אוהל צילום, חצובה ומצלמה מקצועית. 

איך אתר קטלוג יביא להגדלת רווחי העסק? 

  • אין הגבלה של זמן ומקום – כל אחד, לפני שהוא מבצע רכישה, רוצה לראות את המוצר בעיניים שלו. ברגע שיש לכם אתר קטלוג, אתם מאפשרים לגולשים הרלוונטים, לראות את הדברים בצורה קלה ונגישה. כך הסיכוי שהם ירכשו אצלכם את המוצר, גדל.
     
  • מתעדים לקוחות פוטנציאלים – ברגע שהקטלוג שלכם הוא מקוון, יש לכם דרך לשמור את הלידים שנכנסו לכם דרכו. לעומת זאת, אם תשלחו קטלוג בדואר (הביתי), כמו שחנויות רבות עושות עד היום, אין לכם דרך לדעת מי הם אלו שהתעניינו וכמה זמן הם שוטטו באתר שלכם.

     

  • פרסום זול ומניב יותר – ברגע שאתם מנהלים קטלוג דיגיטלי, יש לכם דרך לפרסם אותו דרך הפלטפורמות הדיגיטליות השונות. הפרסום בדיגיטל אינו יקר ביחס לפרסום בצורות המיושנות. וביחס אליו, הוא מניב הרבה יותר.

     

  • אתם על המפה והלקוחות מכירים בכם – עסק שמתעדכן זה עסק אהוב. לקוחות אוהבים לבצע רכישה במקום שמשקיע בעצמו ולא בעסק שכבר שלושים שנה אף אחד לא דאג לקדם אותו. 

איך אתר קטלוג יביא להגדלת רווחי העסק? 

הגעתם למקום הנכון בזמן הנכון. חברת המפתח דיגיטל נותנת שירות של בניית אתרים מקיף. מה זה אומר? זה אומר שכל מה שאתם צריכים בשביל להפוך להיות עסק מעודכן וממותג, תוכלו למצוא כאן. במחלקה העסקית יושבים היועצים העסקיים לשירותכם, במחלקת הדיגיטל יושבים טובי המוחות בתחום הדיגיטל. המיתוג מתחיל, נבנית אסטרטגיה לשיווק יעיל וההצלחה לא מסתיימת, היא רק מתחילה. איתנו העסק שלכם יקבל את הכבוד שמגיע לו. מוזמנים לבקר אותנו. נשמח לעמוד לשירותכם. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש