פרסום בטיקטוק

איך מפרסמים בטיקטוק?

הלהיט הבא של הצעירים שבסוף יתבגרו זה אפליקציית טיקטוק. רשת זו נפתחה רק לפני כמה שנים וכבר יש בה יותר מ- 800 מיליון משתמשים פעילים בכל העולם. הטיקטוק הוא אפליקציה שמתנהלת כמו רשת חברתית לכל דבר ועניין. ברשת זו, באפשרות כל משתמש ליצור סרטונים למשתמשים העוקבים אחריו. המעניין הוא שבטיקטוק יש את מספר ההורדות והחשיפות הרב ביותר. אם אתם רוצים להתאים את עצמכם למציאות של העולם העדכני, אתם חייבים להיות נוכחים גם בטיקטוק. טיקטוק כבר קיים, כל מה שנותר לכם זה רק להצטרף למשתמשים בו.

על סרטונים רבים שהועלו לפייסבוק וליוטיוב ניתן לראות שהם נוצרו בטיקטוק. מחקרים מראים שלגיל הצעיר הכי קל להתרגל לשינויים והם גם מהירי תגובה. לכן, אם אתם רוצים להיכנס לשוק שמוכר הרבה ומהר, אתם צריכים להצטרף לטיקטוק. המשתמשים ברשת הם בעיקר צעירים. אבל החנויות שמפרסמות ברשת הזו, זוכות למכירות כאילו כל קהלי היעד מכל הגילאים חברים ברשת הזו. 

נצלו את האפשרות להגיע לקהל יעד גדול כמעט ללא עלות. אז איך בדיוק זה עובד? 

למה כדאי להשקיע בפרסום בטיקטוק? 

  1. פרסום בטיקטוק יעזור לכם להגדיל מכירות בצורה משמעותית. לא רק שיש כאן את היתרון של קהל יעד מצומצם ומהיר החלטה, אלא אתם נוכחים ובאים במגע שיווקי עם הקהל הקנייני ביותר במדינה. גילאי הגולשים בטיקטוק נעים בין 18 ל 35.  
  2. דרך הטיקטוק ניתן ליצור אינטראקציות עם לקוחות פוטנציאלים.
  3. הפרסום הוא חזותי, קצר וממוקד וממילא גוברים סיכויי החשיפה שלו.
  4. ההתעסקות בטיקטוק היא קלה ויישומית לעומת כל רשת חברתית אחרת.
  5. התחרות בטיקטוק נמוכה יותר מכיוון שמדובר ברשת שתפסה תאוצה בשנים האחרונות בלבד.
  6. הפרסום הממומן בטיקטוק הוא זול יחסית.
  7. הפרסום בטיקטוק משאיר חוויה חיובית ומהנה אצל הצופים. באופן כזה בית העסק מתקשר למשהו חיובי וחוויתי.

מהם השירותים שלנו? 

חברת המפתח דיגיטל מתמחה בכל תחום הפרסום בטיקטוק, גם בפרסומים ממומנים וגם בפרסומים אורגנים. אצלינו תקבלו שירות שיתחיל באפיון ראשוני למטרת הפרסום שלכם, נמשיך בהצבת יעדים שיווקים, ייעוץ להעלאת תוכן סוחף וכל מה שצריך כדי שהעסק שלכם יגיע גם לקהל הצעיר יותר.

למה כדאי לכם לבחור בנו? 

חברת המפתח דיגיטל מציעה מעטפת שירותים בכל תחום הדיגיטל. יש לנו מחלקה שלמה של דיגיטל בה אתם יכולים להיעזר במתכנתים, גרפיקאים, עורכי וידאו, אנשי PPC, קופירייטרים וכותבי תוכן. כולם עומדים לשירות לקוחות המפתח. נשמח להכיר אתכם ולהפוך את העסק שלכם להצלחה דיגיטלית מהלכת. התחילו בצעד הראשון.

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש