למה כדאי לכם לקדם את האתר בצורה אורגנית?

כל בעל עסק שמקים אתר מעוניין שהאתר יניב לו לידים חמים ויכפיל את כמות הלקוחות. גם בשביל שההשקעה באתר תביא תוצאות וגם כדי ליהנות מעבודה עם לקוחות שמגיעים מאתר. הם שקטים, נותנים לעצמם את השירות. ובכלל, הם הלקוחות שמכניסים את הרווח הכי מהיר לבעל העסק. שווה להקים אתר מוצלח. הכל מתחיל בהשקעה. לאו דווקא השקעה של כסף. אלא השקעה בקידום האתר בצורה אורגנית. 

מהו הקידום הזול והטוב ביותר? 

קידום אורגני הוא קידום שאינו עולה כסף, אבל הוא כן לוקח זמן. אומנם בעל עסק שלא יודע איך לקדם את האתר שלו בצורה אורגנית, יצטרך לשלם לחברה העוסקת בקידום אתרים כדי ליהנות מתוצאות אתר מקודם. אבל זה עדיין זול לעומת קידום ממומן בו צריכים לשלם גם לחברה פרטית וגם לגוגל על הפרסום ועל הלידים שהוא מניב לכם. 

למה גולשים אוהבים אתרים מקודמים אורגנית? 

זה לא סוד איזה אתר מקודם בצורה ממומנת, ואיזה בצורה אורגנית. כאשר דף התוצאות נטען אצל הגולש, הוא בדרך כלל יבחר בתוצאות הטבעיות שעלו לו, ולא במודעות הפרסום הממומנות על ידי בעלי האתרים. למה? כי זה מרגיש לו הרבה יותר הוגן להיכנס למישהו שהגיע בכוחות עצמו למקום שלו, לעומת מי ששילם בשביל שיראו אותו. לא משנה שאתרים רבים מקודמים בצורה אורגנית בשילוב של קידום ממומן, אבל זו המציאות בשטח. 

קידום אתרים אורגני, עשה זאת בעצמך

בעיקרון ישנם כללים ושלבים רבים שצריכים לעבור בכדי לקדם את האתר בצורה אורגנית ואיכותית. בפוסט הזה ניתן לכם כמה טיפים קלילים בכדי שתוכלו גם אתם להיות בעניין ולקדם את האתר שלכם. גם אם אתם לא מבינים גדולים בקידום אתרים. 

  • כתבו בלוגים רלוונטים – אם יש נושא מסוים שכרגע הוא להיט, אל תפספסו אותו, כתבו על כך בלוג ותזמנו אותו לתאריך הקרוב ביותר.
  • מתגו את שם העסק – לפעמים המחיצה בין עסק מצליח, לבין עסק שאינו מצליח, זה השם. אומנם שם העסק אינו נראה מהותי כל כך לבעל עסק בתחילת דרכו. אבל קחו בחשבון שאתם עלולים להרוס לעצמכם את ההצלחה בידיים אם לא השקעתם את הזמן הראוי לבחירת שם ממותג לעסק שלכם.
  • היו זמינים – אם השארתם באתר אפשרות להתקשרות למספר טלפון, אל תשארו בתאוריה, הקפידו להיות זמינים. לקוח שמתקשר ולא מקבל מענה עלול להתפספס בקלות גדולה מדי וחבל. 

כדי ליהנות מקידום אתרים אורגני מקצועי ויעיל, פנו לחברת המפתח דיגיטל המובילה בקידום אתרים עסקיים. תנו למומחים לעבוד בשבילכם. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש