דף נחיתה

מהו דף נחיתה?

למרות ההכרחיות של דף נחיתה עבור כל עסק, בעלי עסקים רבים, כלל לא יודעים מהו דף נחיתה. בפוסט הזה נבין יחד מה ההגדרה של דף נחיתה? למה הוא כל כך חשוב עבור העסק שלכם? אילו פעולות עליכם לבצע כדי שדף הנחיתה שלכם יתקדם בגוגל ועוד. 

מטרת דף הנחיתה היא להניע לפעולה את הגולש שלכם. אם זה להשאיר פרטים, אם זה לרכוש מוצר ואם זה להוריד תוכנה. כדי שהגולש יעשה את מה שאתם רוצים, אתם צריכים לדאוג לתוכן מתומצת, שיווקי ואפקטיבי. כדי להצליח בכך, עליכם לפנות למומחה שיעשה לכם את העבודה דרך תוכנות וורדפרס או HTML. 

למה צריך להיות לכם דף נחיתה?

בטח אתם שואלים את עצמכם, אם יש לי אתר אינטרנט למה שהלקוחות שלי לא יפנו ישר לאתר האינטרנט שלי? למה לבנות דף נחיתה? 

אז ככה, אתר אינטרנט, גם אם הוא טוב ואיכותי, הוא לא עונה לאותן הגדרות של דף נחיתה. ולכן, אם הלקוח לא "ינחת" לדף נחיתה שלכם, אלא לאתר האינטרנט שלכם, הוא עלול לשוטט הרבה זמן, ובסוף לא לעשות שום פעולה, אותה אתם כל כך רוצים שהוא יעשה. זה כתוצאה מאפשרויות הניווט שיש באתר. לעומתו, בדף נחיתה אי אפשר לעשות שום פעולה מלבד לגלול ולעשות את הפעולה הרצויה מבחינתכם.

זה לא מבטיח שכל מי שנחת לדף שלכם, יעשה את מה שאתם מנסים להניע אותו לעשות, אבל זה בהחלט מעלה את אחוזי ההנעה לפעולה שגורמים לכם בסופו של דבר ליותר מכירות. כי היתרון הגדול של דף נחיתה, זה שהגולש קולט מיד מה אתם רוצים ממנו. 

מה צריך לעשות כדי שדף הנחיתה יצליח?

דף נחיתה מוצלח חייב לכלול:

  • תוכן קצר ולעניין. 
  • תוכן שיווקי וברור. 
  • עיצוב יצירתי ומסקרן.
  • שילוב מילות מפתח רלוונטיות ל seo.
  • שימור הרושם הראשוני.

איזה מעטפת שירותים אנחנו מספקים? 

חברתנו, חברת המפתח היא חברה הנותנת מעטפת שירותים בתחום הדיגיטלי. אנו מתמחים בכל זירות הדיגיטל. הצוות שלנו כולל מתכנתים מהמדרגה הראשונה בתחום קידוד האתרים, מעצבי אתרים ובוני אתרים בעלי ניסיון והצלחות מהשטח, כותבי תוכן שיעשו לכם את האתר מעניין ויכתבו עבורכם את המסר המבוקש. 

למה לבחור בחברת המפתח?

היתרון הגדול שלנו הוא שאתם יכולים למצוא את כל השירותים במקום אחד, גם בנייה, גם כתיבה גם עיצוב גם הקלטת וידאו וניהול הקמפיין והתקציב שלו.ֵֵ

מוזמנים לפגישה שתעזור לכם לקדם את העסק שלכם ללא היכר. עולם האינטרנט רחב ודורש. ולכן ההמלצה החד משמעית היא לעשות את מה שאתם יודעים ולהמשיך לנהל את העסק שלכם ביד רמה, ולתת למומחים לעשות עבורכם את מה שהם יודעים כדי שהמכירות שלכם יכפילו וישלשו את עצמם.