פרסום באינסטגרם

למה לפרסם באינסגרם? 

בעולם המתקדם שלנו אנשים רוצים יותר מכל – לראות. אם אתם לא מראים את המוצר שלכם בצורה ברורה, אנשים לא יקנו אותו. אינסטגרם היא אחת הזרועות של פייסבוק (שלאחרונה החליפה את שמה למטא). באינסטגרם יש גם את היתרונות של פרסום בפייסבוק אך היא מתמקדת גם בנישות שונות. אינסטגרם מתבססת בעיקר על שיתוף של תמונות וסרטונים, מה שנותן לכם הזדמנות מאוד רצינית להראות לכולם בדיוק איך נראה בית העסק הפועם שלכם, לעומת פייסבוק שם אתם בעיקר יכולים להציף פוסטים בעלי תוכן ומקסימום מעלים תמונה. כאשר אנשים רואים סרטון של המקום הפיזי של העסק שלכם, זה גורם להם לבנות בכם אימון, להתחבר לשירותי העסק שלכם ופשוט לקנות דרך ההיכרות שלהם אתכם שנוצרה רק דרך המעקב אחריכם. 

למה כדאי להשקיע בפרסום באינסטגרם?

בעיקרון רשת זו פתוחה לכולם, אבל המספרים מראים שהאינסטגרם היא הזירה של הצעירים. אם העסק שלכם פונה גם לקהל יעד צעיר, אינסטגרם הוא מקום מצוין לפרסום העסק שלכם. אם אתם בעלי עסק ואתם מחפשים להגיע לקהל יעד צעיר ומאוד ספציפי, זו בדיוק הנקודה. 

מהם היתרונות של פרסום באינסטגרם? 

פרסום באינסטגרם, זה יותר מסתם עוד פרסומת. 

  • קהל יעד צעיר – הקהל הצעיר קונה יותר בצורה מקוונת. ככה תוכלו להניב מכירות מפרסום באינסטגרם וזה מדהים. קהל צעיר הוא קהל מהיר החלטה. וזה מה שאתם צריכים, שלא יהססו לפנות אליכם.
  • היחשפות משמעותית לציבור – באינסטגרם החשיפה גדולה יותר ביחס לפרסום במקומות אחרים. באינסטגרם התחרות נמוכה יותר והמחיר נמוך משמעותית בהשוואה לפרסומים במקומות אחרים.
  • רכישות מתרבות מיום ליום – צורת הפרסום באינסטגרם, צורה חזותית בולטת, גורמת לרוכשים שלכם לבצע אצלכם יותר רכישות מבלי להסס. קחו בחשבון שרב האזרחים עוברים אט אט לערוך את הקניות שלהם בצורה מקוונת.
  •  חלוקה על פי קהלי יעד מסוימים – בפרסום באינסטגרם יש לכם אפשרות להגיע לקהל יעד מסוים. כן, אתם יכולים לבחור לאיזה מין / גיל / אזור לפנות. בצורה כזו אתם יכולים לפנות לצעירים חובבי מוזיקה. דבר זה גורם לפרסום שלכם להיות הדבר הנכון במקום הנכון. יש קריטריונים שיעזרו לכם בפנייה לקהל יעד הפרסום שלכם.

מה השירותים שלנו כוללים?

שירותי חברת המפתח כוללים את כל הנדרש לשיווק בדיגיטל. השירות כולל בניית תוכנית אסטרטגית שיווקית, הצבת יעדים שיווקיים, ניהול שוטף של חשבון אינסטגרם ועוד. 

מה עוד תקבלו אצלנו?

  • בחירה ויזואלית נכונה – פרסום באינסטגרם מסתמך רבות על שימוש בעולם הויזואלי, שימוש בסרטונים ותמונות. חשבון האינסטגרם הוא חלון הראווה של העסק שלכם. בשביל שחלון הראווה יסקרן עוקבים להכיר אתכם מבפנים, צריך מקצוענים.

  • תוכן איכותי – פרסום באינסטגרם מתבטא בעיקר על ידי תמונות וסרטונים קצרצרים. ולכן, התוכן הקצר שמשולב בין תמונה לסרטון, חייב להיות קולע. קהל היעד של הרשת האינסטגרם הוא צעיר. לקהל הצעיר אין סבלנות לקרוא מלל ארוך. ולכן חשוב מאוד להקפיד על תוכן איכותי ומתומצת.

  • פילוח קהל יעד – יש דברים שלא קורים לבד. פילוח קהל יעד הוא עולם שלם בפני עצמו. חברת המפתח מתמחה בפילוח איכותי של קהלי יעד, כדי שהמרות העוקבים ללקוחות יהיו רבות ככל הניתן צריכים מקצוענים שיעשו את העבודה.  

איך חברת המפתח דיגיטל תעזור לכם בפרסום באינסטגרם?  

אנו מתמחים בכל הקשור להוצאת רעיונות מן הכוח אל הפועל באמצעות הדיגיטל. אצלינו תוכלו לקבל שירות של בניית אתרים, דפי נחיתה, עיצוב גרפי, אולפן מקצועי להסרטות וידאו ופודקאסטים, עריכת סרטונים, כתיבת תוכן ובקיצור, כל מה שעסק צריך בשביל להיות מוביל בדיגיטל ולהרוויח יותר כסף. 

קבלו את המלצתינו והכירו את המומחים העומדים מאחורי כל השירותים הניתנים כאן. מה גם שאתם לא צריכים לשלם שקל על ההיכרות הזו. אז קדימה למה אתם מחכים? צאו לדרך!