קידום אתרים אורגני - seo

מהו קידום אתרים אורגני?

כל בעל אתר רוצה להוביל בתוצאות החיפוש של המתעניינים בתחום בו הוא עוסק. קידום אתרים אורגני הוא תהליך המכונה seo, ובעברית, אופטימיזציה למנוע החיפוש. מטרת הקידום היא להעלות את רמת החשיפות לאתר האינטרנט שלכם כך שיחשפו אליו יותר אנשים וממילא גם המכירות והרווחים שלו יעלו.

קידום אתרים אורגני מתבצע בגוגל ללא תשלום. איך מבצעים את הקידום האורגני? על ידי ביצוע פעולות שונות הגורמות לקידום האתר בגוגל. האלגוריתם של גוגל סורק את התוכן המועלה לגוגל, ברגע שאלגוריתם סורק אתר הבנוי בצורה אופטימלית, בהתאם לדרישות גוגל, האתר מקודם אוטומטית. 

אי אפשר ביום אחד להפוך אתר סטנדרטי לאתר מוביל. כדי לקדם את האתר בצורה מקצועית, חייבים לבצע בדיקות אופטימיזציה תמידיות לכל אחד מעמודי האתר. 

הכללים לקידום אתר הם דינמיים ומצריכים להישאר עם יד על הדופק כל הזמן. הכללים המוכרים לכם הם כנראה שילוב מילות מפתח בתוכן, העלאת תוכן מקורי ולא מועתק והפניית קישורים לאתרים מובילים. אבל כמו שאתם מבינים, זה לא הכל.  

למה כדאי להשקיע בקידום אתר? 

היום כל ישראלי שמעוניין לרכוש משהו, לפני שהוא טורח לצאת לקניות, הוא בודק מה המידע שיש לגוגל בנדון. ברגע שהאתר שלכם אינו מקודם בגוגל, אין סיכוי שגולש רלוונטי יגיע אליכם. אומנם ניתן לשלם לגוגל כדי לקדם את האתר, אבל מחקרים מראים שאנשים אוהבים להקליק יותר על אתרים שקודמו בזכות עצמם ולא בזכות כספם. 

קידום אורגני משתלם מכמה סיבות. העיקריות שבהן הן:

  1. מעגל הלקוחות מתרחב וממילא גם הרווחים יגדלו יותר.
  2. הלידים שתקבלו מאתר המקודם אורגנית יהיו איכותיים וממוקדים יותר.
  3. נוכחותכם הדיגיטלית מתבססת ומשדרת עסק ממותג ומקצועי.
  4. הנוכחות הדיגיטלית מרחיבה את תחומי העסק וקל להתרשם מפעילות העסק.

מה השירותים שלנו כוללים? 

אנו בחברת המפתח דיגיטל מספקים מעטפת שירותים מקיפה במטרה שהאתר שלכם יצא מושלם ויניב כמה שיותר. מהם השירותים שתקבלו אצלינו? 

  • אפיון אתרים – רוב הלקוחות מגיעים אלינו בלי ידע מקדים בתחום בניית אתרים, כתיבת תוכן, עיצוב ומיתוג. וזה בסדר. אנו נעשה היכרות עם העסק שלכם, נאפיין עבורכם את האתר המתאים לפן העסקי שלכם. אנו מתמחים גם באתרי מידע וגם באתרי מכירות.
    אפיון אתר הוא כמו תוכניות בנייה לפני שיפוצים. כל אנשי המקצוע של חברת המפתח, מתכנתים, גרפיקאים, כותבי תוכן ועוד, כולם יעבדו על פי האפיון. 

 

  • כתיבת תוכן איכותי ומקורי – גם אם האתר שלכם יהיה מעוצב ברמה הכי הכי, שום דבר לא ישתלם אם התוכן לא יהיה איכותי. מה מגדיר תוכן איכותי? תוכן מקורי ולא מועתק מאתרים אחרים. קחו בחשבון שצריך לדעת לשלב מילות מפתח רלוונטיות לקידום האתר.
    אצלינו תהנו מתוכן איכותי שהנכתב במיוחד עבורכם במענה מושלם לאפיון שנבנה.

  • קישורים – אחד ממדדי הבדיקה מתייחסים לקישורים. אם אתרים מובילים מקשרים לאתר שלכם, גוגל מסיקה מכך שהאתר שלכם שווה קידום.

  • חקר מילות מפתח – אחד הדברים החשובים ביותר בקידום אתרים זה שילוב נכון של מילות מפתח. כדי לעשות את זה בצורה נכונה, יש צורך לבדוק בתוכנה מיוחדת של גוגל את מילת המפתח, ואת כמות החיפושים שלה. 

  • אופטימיזציה למנוע החיפוש –  כדי שהאתר שלכם יופיע בראש תוצאות החיפוש הוא חייב לעבור אופטימיזציה תמידית. מהי אופטימיזציה? כדי שהאתר יוביל אנחנו נכניס לכל אחד מעמודי האתר את הנתונים המובילים לקידום אתר. זה יכול להיות שינוי כותרות, דיוק התוכן לתוכן איכותי יותר, הוספת תיאורי מטא, שילוב מילות מפתח רלוונטיות בכמות הנכונה, הפניית קישורים פנימית וחיצונית, שיפור מהירות התגובה של האתר, שיפור חווית משתמש ועוד. אופטימיזציה טובה ככל שתהיה, אם לא יתחזקו אותה באופן שוטף, היא לא תהיה יעילה כמו שהיא יכולה להיות. 

למה כדאי לכם לבחור בנו? 

חברת המפתח דיגיטל היא חברת הדיגיטל היחידה בארץ שעוסקת גם בקידום וייעוץ לעסקים וגם בכל זירות הדיגיטל. רוב הלקוחות של חברת המפתח דיגיטל הם בעלי עסקים, כך שהלקוחות שלנו יוצאים מרוצים מכל הכיוונים. מצד אחד הם מקבלים שירות וי אי פי וסופר מקצועי מבחינת הדיגיטל ומצד שני הם גם מקבלים את הליווי העסקי באותה עסקת חבילה של קידום האתר שלהם. 

הקליקו כאן לקידום האתר שלכם!

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש