מציגים ללקוחות פרויקט מוצלח? ככה מרשימים לקוחות!
דף הבית » מציגים ללקוחות פרויקט מוצלח? ככה מרשימים לקוחות!
בעולם הדיגיטל, אנשים נמצאים חסרי סבלנות בעליל. אבל אם תצליחו למשוך את תשומת ליבם, הם יתייחסו אליכם טוב יותר.
כאן נצא מתוך נקודת הנחה שאם הגולש נמצא באתר שלכם, הוא מתעניין בתחום העיסוק שלכם.
אם הוא מתעניין בתחום העיסוק שלכם, פרויקט מוצלח שהעמדתם והקמתם מא' ועד ת', עשוי מאוד לעניין אותו.
איך עושים את זה בצורה איכותית שלא תגרום לרתיעה אצל הגולשים?
• מהם שלבי הצגת פרויקט?
- בחירת פרויקט בעל תוצאות שהדהימו גם אתכם – המטרה שלכם היא למשוך את הגולשים להישאר באתר שלכם, לעזור להם, לרכוש אמון מלא בכם, במוצר שלכם ובאתר שלכם. איך עושים את זה? אל תציגו פרויקט שביצעתם אותו בקלות. הציגו פרויקט גדול יותר, כדי שיהיה לגולשים הרלוונטים ממה להתרשם.
- הצגת פרויקט בצורה שיווקית – אם תציגו את הפרויקט בצורה מדעית, אתם עלולים להבריח את הגולשים שלכם. איך אומרים? יותר קל להרוס מאשר לבנות.
לכן, חשוב מאוד לדבר בשפה של הגולשים שלכם. אם קהל היעד שלכם הוא צעיר, שלבו סלנגים.
אם קהל היעד שלכם הוא מבוגר, דברו בשפה מכבדת, אך קולחת ושווה לכל נפש.
עוד נקודה שיווקית – עליכם לגעת בנקודות התורפה של הגולשים שלכם.
כלומר, לתת להם לחוש את המענה אותו הביא הפרויקט ללקוח שלכם ורק אז להציג את הפרויקט. כאשר פתרון מגיע אחרי בעיה עמוקה, החיבור אליו הוא מיידי.
כדאי להוסיף גם סרטון קצר שיעביר את התוכן לגולש בצורה הכי מעניינת שיש. זה לא אומר שאתם מוותרים על החלק הטקסטואלי, אבל אין כמו הנראות כדי לעזור לגולשים שלכם להתרגש יחד אתכם מהדבר המדהים שיצא תחת ידכם. - השלכות הפרויקט – הפרויקט הצליח? אל תתנו לגולשים שלכם להבין את זה לבד. שתפו אותם. תנו להם לקרוא תגובת הלקוח אחרי שקיבל את המענה לבעיתו.
רק נקודה חשובה לציון, אל תדברו על עצמכם ועל עצמכם – דברו על המענה שהלקוח קיבל.
אנשים לא אוהבים לקרוא חומר של אנשים שעפים על עצמם, אלא של אנשים שעוזרים לזולתם.
• מרגישים שכל הנושא של דיגיטל מבלבל אתכם?
הכי טוב יהיה כשכל אחד מאיתנו יעשה את העבודה שלו בשלמות. אתם תעסקו בתחום בו אתם המומחים ואנו ננהל לכם את הפרסום בדיגיטל בצורה המקצועית ביותר. כי זה התחום שלנו. אתם מוזמנים בחום להכיר אותנו, חברת המפתח דיגיטל.
פוסטים אחרונים שלנו
בניתם אתר בוורדפרס? איך תתחילו לקדם אותו
"אם בניתם אתר, ולא קידמתם אותו, לא עשיתם כלום". משפט שהרבה יגידו לכם. אבל האמת היא שיש מקרים בהם מקימים אתר תדמיתי להצגת שירותי החברה.
דיגיטל – הסברי מילים שיעשו לכם סדר
העולם הדיגיטלי של ימינו הוא עולם בפני עצמו. מי שלא מכיר את מילות המפתח בתחום הזה, עלול להרגיש קצת מחוץ לתמונה העכשווית והמדוברת. אז אם
למה כדאי לכם לקדם את האתר בצורה אורגנית?
כל בעל עסק שמקים אתר מעוניין שהאתר יניב לו לידים חמים ויכפיל את כמות הלקוחות. גם בשביל שההשקעה באתר תביא תוצאות וגם כדי ליהנות מעבודה