דיגיטל – הסברי מילים שיעשו לכם סדר

העולם הדיגיטלי של ימינו הוא עולם בפני עצמו. מי שלא מכיר את מילות המפתח בתחום הזה, עלול להרגיש קצת מחוץ לתמונה העכשווית והמדוברת. אז אם אתם מעוניינים להכיר את מושגי הבסיס בדיגיטל ואתם רוצים לדעת קצת יותר, בדיוק בשבילכם הפוסט הזה נכתב. מוזמנים להכיר את הסברי המילים של עולם הדיגיטל. כי מדובר במושגי בסיס. 

הצצה להסברי מילים מעולם הדיגיטל

  • אלגוריתם – פקודות ופעולות שכוללות תנאים שנכתבות בעזרת קוד. לדוגמא ניקח את העכביש הסורק הרובוטי שגוגל פיתחה. מטרת גוגל היא להביא תוצאות רלוונטיות לגולשים המזינים מילות מפתח. כדי להצליח במלאכה מורכבת זו, גוגל פיתחה את העכביש שלה. העכביש סורק כל הזמן את התכנים המועלים לגוגל וממיין אותם. במידה והכל זורם לו והאתר מסודר לטעמו, הוא נותן דירוג טובה. במידה והאתר מבולגן והוא מזהה כשלים כמו תוכן מועתק וכו' אז הוא "מעניש" את האתר.
  • גוגל אדס – התוצאות הראשונות בכל דף תוצאות בגוגל, הן ממומנות. אחת הדרכים של גוגל להרוויח כסף מכל ההתעסקות שלה במיון וניפוי אתרי אינטרנט, זה פרסום מודעות רלוונטיות בדפי תוצאות. כדי לפרסם בגוגל אדס, תצטרכו לשלם לגוגל. כדי שהפרסום שלכם יהיה ראשון, תצטרכו לשלם יותר מכל שאר המתחרים הרלוונטיים שלכם.
  • באנר – החלק החזותי בשיווק בדיגיטל. גולשים באינטרנט הם חסרי סבלנות. כדי להצליח לגרום להם להתעניין בכם ולהניע אותם לפעולה, יהיה עליכם לדאוג לנראות בולטת באתר שלכם. באנר שיכלול תמונה, או תמונת אנימציה.
  • אחוזי נטישה – קיים מדד האוגר מידע על זמן שהות ונטישת כל משתמש הגולש לאתר שלכם. ככל שאחוזי הנטישה מהאתר גבוהים, הנתונים מצריכים שינוי. הם מצביעים על כשל כלשהו. צריך לעשות חושבים, מה גורם לכך, ומדוע אנשים לא מתעניינים בדפים נוספים באתר.
  • מילות מפתח – מילות מפתח הן הבסיס לקידום התוכן שלכם. מילת החיפוש שהגולש מזין בשורת החיפוש של גוגל, היא מילת המפתח אותה עליכם לשלב על מנת להצליח להגיע לכמה שיותר עמודי תוצאות.

     

חולמים לממש את פוטנציאל העסק שלכם? מרגישים שאתם מסוגלים ליותר? בדיוק בשביל זה המומחים של חברת המפתח דיגיטל כאן לשרותכם. אנו מספקים שירות אדיב ומקצועי הנותן מעטפת לכל מה שהעסק שלכם צריך לצרכי השיווק בדיגיטל. מוזמנים לפגוש אותנו.  

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש