איך בוחרים חברה לקידום אתרים?

אם אתם מנסים לקדם את האתר שלכם באופן עצמאי, אתם יודעים, למרות שכל אחד יכול לקדם את האתר שלו, אין כמו חברה מקצועית שתקדם את האתר מתוך ידע מקצועי ורב תחומי. אחרי הכל, אתם לא עושים את זה כתחביב, אלא כדי להרוויח כסף. בפוסט הזה נרחיב על המדדים בבחירת חברה לקידום אתרים. 

בכל יום שעובר קמה לה עוד חברה בכל תחום שהוא. איך תדעו לברור לעצמכם את המקום הטוב ביותר בו תבטיחו את התקדמות האתר שלכם? הרי לא תרצו לשלם לחברה שתתן לכם את השירות ורק אחרי תקופת עבודה לגלות שאין שום שיפור בסופו של התהליך. 

למה שוק קידום האתרים האורגני הוא תחרותי? 

כל העולם האינטרנטי נמצא בהתקדמות הזויה, כל יום שעובר הופך אותו לרחב ובעל נוכחות גדולה יותר. עסקים רבים מעוניינים להיכנס גם הם לתחום הדיגיטלי. ולכן, כל המקצועות העוסקים במחשוב הופכים למבוקשים יותר ויותר וממילא ההיצע גם הוא עולה בהתאם. תחום הקידום האורגני הפך למבוקש ונדרש לכל בעל אתר דיגיטלי באשר הוא. כי ברגע שהאתר מדורג גבוה, הוא גם מניב יותר לידים וכמו שאתם מבינים, בסופו של דבר, הכל מתורגם לכסף.  

איך תגלו חברות שאינן אמינות?  

  • בקשו המלצות- אין כמו לפנות לחברים ולבקש המלצות. שאלו בעלי אתרים מובילים מי מקדם להם את האתר. אין כמו לשמוע מפה לאוזן.
  • אל תתפתו מהבטחות לתוצאות מיידיות- חברה שמבטיחה תוצאות מיידיות היא לא חברה אמינה! הכי קל לחברה להבטיח ללקוחותיה שתוך חודשיים האתר יופיע במקום ראשון בכל דף תוצאות של גולשים המתעניינים בתחום. אבל, אין – דבר – כזה! חברה שמבטיחה לכם דבר כזה היא 100% לא אמינה. 
  • חפשו מידע בגוגל- אם חברה לא אמינה דרשה תשלום מלקוח ולא סיפקה לו את התוצאות המובטחות, לרוב תוכלו למצוא זאת בעמוד החברה בדף הביקורת. היו עירניים למידע בגוגל.
  • תיק עבודות- כמו כל מעסיק שמבקש תיק עבודות מהמועמד למשרה שלו, גם אתם, בקשו לראות עבודות שהחברה ביצעה. החברה תשלח לכם קישורים לאתרים שהיא קידמה. ואתם תחליטו מה הלאה.
  • התרשמו מאתר החברה- האתר המושקע ביותר, אמור להיות של החברה עצמה. אם אתם רואים שהאתר של החברה לא מוצלח, תחשבו פעמיים אם החברה מסוגלת להביא את האתר שלכם למקום טוב יותר מהאתר שלה עצמה. 

קצרו דרכים ופנו לחברת המפתח דיגיטל

מוזמנים ליהנות ממחלקת הדיגיטל המוצלחת שלנו. צוות הדיגיטל בחברת המפתח מונה אנשי seo, ppc, קופי, כותבי תוכן, עורכי וידאו וזה עוד לא הכל. 

לקבלת פרטים על החברה שלנו ועל כל שאלה בתחום, פנו אלינו. נשמח לסייע לכם.

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש