איך בונים אתרי קהילתיים?

בניית אתרים זה פרויקט, בניית אתרי קהילה זה סופר פרויקט. כאשר בונים אתר לעסק, יש פה מטרה מאוד ברורה וקהל יעד מאוד מוגדר. אבל כאשר אנחנו מדברים על אתרים קהילתיים, צריך לחקור ולהעמיק הרבה עד שמצליחים להקיף את כל החומר שצריך להיות באתר, קהל היעד מוגדר מאוד אבל צריך להחליט מה יהיו נושאי הפורומים ועוד. איך עושים את זה? מה אתם צריכים לדעת לפני שאתם ניגשים למלאכה? בואו נדבר על זה. 

בונים אתר קהילתי? יש עבודה מקדימה

כמו תמיד, בבניית אתרים העבודה המקדימה היא הנקודה. ברגע שיש אפיון מוכן, העבודה היא בסך הכל לציית לאפיון. אפילו באתרים קטנים יושבים שעות ובודקים מהן מילות המפתח הנפוצות בנושא, מי קהל היעד, מה ידבר אליו וכו'. אז קל וחומר כאשר אנחנו מדברים על אתרים למוסדות, לקופות חולים, לחברות פיננסיות וכדומה. קהל היעד הוא מאוד גדול ומעוניין לקבל באתר את כל המידע הנדרש לו. 

כדי לאפשר לבונה האתרים לאפיין עבורכם אתר איכותי, תצטרכו להקדיש לכך זמן ומחשבה. בונה האתרים ירצה לשמוע ממכם, מי קהל היעד שלכם, מי יבקר באתר, מה הוא יחפש בו, מה המסרים העיקריים שלכם, אילו פעולות תרצו שתהיינה רלוונטיות באתר. כל זה נכלל בעבודה מקדימה לבניית אתר. 

על מה להקפיד בבניית אתר קהילתי?

הויז'ואל הוא חלק משמעותי באתר קהילתי. ברגע שהגולשים נהנים מחווית משתמש ומעיצוב מרהיב, התוכן וכל שאר המסרים יעברו בקלות רבה יותר. אומנם כתוב: "אל תסתכל בקנקן, אלא במה שיש בו", אבל למעשה המשתמשים שלא מבינים בתוכן, מתרשמים ממראה האתר. ורושם ראשוני קובע. אחוזי הנטישה הנמוכים ביותר נמצאים באתרים המעוצבים ברמה גבוהה. 

עד כאן דיברנו על העיצוב מבחינת הסתכלות הגולשים. בואו לא נשכח שלא רק הגולשים בודקים אתכם, אלא גם חברת גוגל בכבודה ובעצמה. כדי שגוגל תקדם את האתר שלכם ותציע אותו לגולשים, האתר שלכם חייב להיות אופטימלי לגוגל. בוני האתרים של חברת המפתח אלופים בכל הנושא של עיצוב ובפרט בנושא של אופטימיזציה והתאמת האתר למנועי החיפוש של גוגל. 

תוספים מיוחדים לאתרי קהילה

באתרי קהילה רבים, יש צורך גם להוסיף אפשרות לפורומים, אפשרות להגיב, עריכת כנסים, ניהול מערך של חברים באתר ועוד. כל אלה הם דברים שצריכים לבנות אותם בקודים מיוחדים המתאימים לאתר האינטרנט שלכם. 

תחזוקה שוטפת של האתר

אתר קהילתי הוא אתר שרובו הגדול מתבסס על מידע רב. התכנים לא צריכים להגיע רק בצורה של מאמרים, הם יכולים להיות גם בפודקאסטים ובפורמטים נוספים. כדי לכתוב את המאמרים, להזין אותם לאתר ולהתאים כל מאמר לצורת הכתיבה באתרי אינטרנט המותאמים לגוגל, אתם צריכים ממש לעבוד בזה, לחקור אחרי מילות המפתח הרלוונטיות, לשלבן בגוף הטקסט ובכותרות והכי חשוב להתעדכן בעדכוני גוגל כל תקופה. בדיוק בשביל זה המומחים של חברת המפתח כאן לשרותכם. 

מעוניינים בבניית אתר קהילתי / מידעי / תדמית / חנות / עסק? הגעתם למקום הנכון! פנקו את עצמכם באתר איכותי וטוב במחיר טוב והכי חשוב, אתר שנעשה בידיים טובות ומקצועיות. אצלינו בחברת המפתח דיגיטל תקבלו מעטפת שירותי דיגיטל לכל מה שהעסק שלכם זקוק, החל מהקמת דפי פייסבוק עסקיים ועד לבניית אתרים וניהול קמפיינים ממומנים ואפקטיביים. מגיע לכם להגשים חלומות! הקליקו כאן לקבלת הצעת מחיר. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש