איך התמונות באתר יעזרו בקידום האתר בגוגל?

המטרה של כל מי שמקים אתר, היא להרוויח כסף בסופו של דבר.
על ידי שימוש נכון בתמונות באתר שלכם, תוכלו לעזור לעצמכם לקדם את האתר בצורה טובה יותר. איך עושים את זה? בדיוק על זה אנחנו הולכים לדבר. אז קדימה, המשיכו לקרוא יחד איתנו. 

למה צריך תמונות באתר? 

לכאורה אפשר להבין למה חייבים לשים פוסטים וכתבות באתר, בלי זה, איך יכירו הגולשים את המידע שאתם רוצים להעביר ומה שיש לכם להציע? אבל מה תפקידן של התמונות באתר? ואיך הן עוזרות לגולשים שלכם? מחקרים מראים כי אתרים שאין בהם תמונות יש בהם הרבה פחות תנועה. לגולשים יש פחות סבלנות לקרוא את המאמרים. גם אם אורכם ממוצע ומטה. 

התמונות משולבות במקומות רבים באתר. אבל קחו את הדוגמא הכי בנאלית של תמונה באמצע טקסט, אם היא לא תהיה שם ותגרום לטקסט להיות חי, לא בטוח שהגולשים יקדישו זמן לקריאת הטקסט שכתבתם. 

מאיפה לוקחים תמונות לאתר?

לפני שאתם מתחילים לחפש תמונות, חשוב שתדעו, אם לקחתם תמונה ללא רשות, אתם חשופים לתביעות. כבר קרו מקרים בעבר, בהם אנשים תמימים קיבלו תביעות הזויות על שימוש בתמונות מהרשת ללא שידעו על כך שזה לא חוקי. בקיצור, לוקחים תמונות רק ממקומות מורשים, בתשלום או בחינם. חשוב להקפיד  שהתמונה שאתם משלבים בה את התוכן גורמת לכתבה שלכם להיות מעניינת יותר. 

האם יש עניין שהתמונות תהיינה מקוריות? 

כמובן. אם יש לכם את האפשרות לשכור שירותי צילום פרטניים, זה עדיף עשרת מונים, על פני שימוש באתרי מכירת תמונות. חשוב מאוד שהתמונות תהיינה מעניינות וקשורות לתוכן. לפני שאתם חותמים חוזה עבודה עם צלם, ודאו כי בתיק העבודות שלו יש תמונות איכותיות שמספרות על יצירתיות ומקצועיות. 

איך התמונות באתר יהיו אופטימליות לגוגל? 

אחד החסרונות של תמונות באתר הוא שהתמונות מאיטות את קצב טעינת עמודי האתר, מה שמגדיל את אחוזי הנטישה, ומאט את הקידום האורגני בגוגל. על מה צריך להקפיד כדי שהתמונות רק יועילו, ולא יפגמו במהירות הטעינה? 

  • בדיקת מקוריות – גם אם אתם יוצרים את התמונות בעצמכם, אנשים עלולים לעשות שימוש בתמונה שלכם, באתרים שלהם. איך תבדקו את זה? על ידי כלים המיועדים לכך. בטח אתם שואלים – גוגל לא יודעת מי עשה שימוש ראשוני בתמונה? גם אם גוגל יודעת, זה עלול לפגוע לכם בקידום האתר. וחבל.
  • הקטינו את התמונה – תמונות גדולות מדי באתר עלולות לפגום במהירות הטעינה של הדף. אם יש לכם אפשרות, הקטינו את הגודל ואת משקל התמונה, גם אם כתוצאה מכך איכות התמונה יורדת מעט. המטרה היא מהירות מקסימלית של הדף.
  • תג התמונה – ישנו תג שנקרא תג ALT. בתג זה אתם מתארים את התמונה בצורה קצרה. יותר מאשר גוגל מסתכלת על התמונה, היא קוראת את התג הזה, ולכן חשוב מאוד להקפיד על תג מדויק. לתג זה יש עוד תפקידים רבים וחשובים מאוד.

הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח יבנו לכם אתר מבלי שתצטרכו לרדת לדקויות ולחפש תמונות טובות לאתר שלכם. תנו למומחים לעשות את העבודה בשבילכם. מגיע לכם להתפנק עם אתר עסקי שיווקי משתלם. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש