איך לפרסם בפייסבוק בצורה מוצלחת?

פייסבוק (meta) היא הרשת החברתית הגדולה בעולם. פרסום בפייסבוק נחשב ליעיל ביותר מאחר ואפשר להגיע לקהלי יעד ספציפיים שבעלי עסקים יכולים לחלום עליהם. הפילוח על פי קטגוריות בתוך קטגוריות, הוא זה שמניע בעלי עסקים לפרסם בפייסבוק.

פייסבוק מנהלת מאגר מידע, נתוני כל המשתמשים שלה. כל לייק ששמתם, נשמר ומוכיח לפייסבוק באיזה תחומים אתם יותר מעוניינים. פייסבוק עושה ים של כסף על שירותי הפרסומות המדויקים הללו, אבל זה שווה גם לבעלי עסקים. כולם יוצאים מרוצים. זה נהנה וזה לא חסר… 

איך כולם נהנים מפילוח קהלי היעד של פייסבוק?

הודות לפילוח תחומי העניין ויצירת קהלי יעד מוגדרים, בעלי העסקים מצליחים להגיע לקהלי יעד מדויקים להפליא. פייסבוק עושה את הכסף שלה מהעניין כמובן. גם המשתמשים נהנים ולא מתלוננים, כי אחרי הכל, למרות שעלתה להם פרסומת, היא מתחום העניין שלהם. 

מהי אסטרטגיית השיווק בפייסבוק? 

פייסבוק שונה מעיתונות רגילה ואפילו מגוגל. בגוגל, האדם בוחר מה לחפש וגוגל מראה לו בראש רשימת התוצאות את העסקים ששילמו על פרסום. לעומת זאת בפייסבוק, כאשר הגולש נמצא בפייסבוק, פייסבוק פשוט "דוחפת" לו פרסומות שיכולות להיות רלוונטיות עבורו. זאת השיטה. 

כדי לפרסם בפייסבוק צריכים להיות מוכשרים. לא כל בעל עסק שיש לו את הכסף לפרסם, יצליח בפרסום כזה. כי כדי שפרסום בפייסבוק יניב תוצאות ויניע את המשתמש לפעולה, צריכים לדעת איך לפנות לקהל היעד המדויק ביותר (אתם עושים את העבודה הזאת, ולא פייסבוק). בגלל שהכל כאן כל כך דק ורגיש מבחינת קהל היעד שלכם, לפעמים מילה אחת יכולה לשנות את הפרסום מגרוע לטוב וכן להפך.  

כמובן שאם פרסמתם פעם אחת ולא ראיתם את התוצאות המצופות, חייבים להסיק מסקנות ולבדוק מה לא היה טוב ומה אפשר לשפר. להיות תמיד עם היד על הדופק. 

איך משלמים על הפרסום בפייסבוק?

התשלום עבור הפרסום מתחלק לשניים. חלק ראשון משלמים לפייסבוק, חלק שני משלמים למי שניהל עבורכם את הקמפיין שלכם. אם אתם לא עובדים בזה, אין סיבה שתנהלו לעצמכם את הקמפיין, כי אם אתם כבר משלמים כסף על הפרסום, למה שלא תהנו מתוצאות איכותיות? כשמקצוענים בתחום בונים ומתכננים לכם את הקמפיין התוצאות תהיינה טובות יותר.

איך מפרסמים בפייסבוק מבחינה טכנית?   

כדי לפרסם בפייסבוק צריך לפתוח שם משתמש מנהל ביזנס (באנגלית כמובן). חשבון זה יהיה החשבון של העסק שלכם וממנו תצאו עם הפרסומות שלכם. תצטרכו גם לתת לו קישור לדף הפייסבוק ממנו הפרסומות יצאו. אחרי שתפתחו את החשבון כבר תראו איך הוא מאפשר לכם לפלח את קהל היעד שלכם. אם העסק שלכם עוסק בכמה תחומים ואתם מעוניינים לפרק את קהל היעד שלכם לכמה קבוצות, עליכם לפתוח כמה חשבונות כאלה. 

לא כל גולש יכול להיכנס לדף הפייסבוק שלכם, אלא רק הקהל שאפשרתם לו כניסה. כל מה שכתבתנו כאן הוא מידע בסיסי ממש על קצה המזלג. יש עוד הרבה מה להרחיב בנושא ולהתקדם כדי לעשות את זה בפועל בצורה טובה. 

הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח ינהלו לכם את הקמפיין במקצועיות ויעזרו לכם בכל הנושא של פרסום ממומן באינטרנט. כי מדובר במומחים שמובילים להצלחות בתחום הדיגיטל.

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש