איך עושים שימוש נכון בפוש נוטיפיקיישן (הודעות דחיפה)?

כל הנושא של שיווק הוא נושא מאוד רגיש. אם נכנס רגע לפשטות הרעיון של שיווק, כאשר בעל עסק רוצה לשווק את עצמו ואת העסק שלו, הוא מתחנן לאנשים שאין לו איתם כלום, שיחוננו אותו במבט ויואילו בטובם להכיר את העסק שלו. זה די הזוי. למה שאנשים ירצו להסתכל על מישהו שהם לא מכירים, שעוד מבקש מהם להכיר בו. 

ההבדל בין שיווק איכותי, לבין שיווק שגורם לאנשים דחיה, הוא הבדל דק במיוחד. כאשר אנחנו מדברים על הודעות דחיפה (פוש נוטיפיקיישן) העניין הופך לעוד יותר דק וקשה להבחנה. בעלי עסקים מתחילים, נהנים מהרעיון שהם יכולים לדחוף לאנשים הודעות הישר לתוך הטלפון שלהם. אבל בפועל, לא רק שאנשים לא מסתכלים על ההודעות הנשלחות בצורה לא אחראית, הם גם מקטלגים עסקים כאלה כמטרידים. 

למה חשוב לשלוח הודעות דחיפה בעלות תוכן איכותי בלבד? 

כנסו רגע לראש בעלי הפלאפונים שמסתובבים בעולם. הם התקינו אפליקציה על הפלאפון שלהם. ומאז, בכל יום הם מקבלים הודעה. איזו סיבה תמנע מהם לחסום את הודעות הדחיפה דרך האפליקציה? ברור שהם יחסמו! ברגע שהלקוח הפוטנציאלי חסם את האפשרות של הודעות דחיפה, הרסתם במו ידיכם אפשרות נהדרת לשימור לקוחות. 

וזה לא נגמר פה. ברגע שבעל עסק אחד שולח הודעות דחיפה בלי סוף, אנשים יתחילו להבין שלא כדאי לאפשר להודעות הדחיפה להגיע אליהם. וכך, מיד כאשר יתקינו לעצמם אפליקציה נוספת, הם יחסמו את האפשרות הזו. כך בהתנהגות לא מחושבת, אתם הורסים גם לבעלי עסקים נוספים. 

איך משתמשים נכון בהודעות דחיפה?

כמו בכל נושא דיגיטלי, "רלוונטי" זו מילת המפתח. אם אתם רוצים אתר שמתקדם בגוגל, הוא צריך להיות רלוונטי, אם אתם רוצים שהפרסומת שלכם תתפוס, היא צריכה להיות רלוונטית. גם כאן, אם אתם רוצים שהודעות הדחיפה שלכם יניעו לפעולה, הן צריכות להיות רלוונטיות. איך עושים את זה? 

  • זמן נכון – אם אתם מוכרים בגדי ים, נצלו את תחילת ימי החופשה כדי לשלוח הודעות דחיפה רלוונטיות לתקופת ביקוש הסחורה שלכם.
  • שעות – אם העסק שלכם הוא בינלאומי, שימו לב שאתם שולחים את ההודעות בזמן נוח של אחרי צהריים, ולא לפנות בוקר. אם ידוע לכם מהן שעות העבודה של קהל היעד שלכם, עדיף שתמנעו משליחת הודעות בשעות אלו.
  • הכירו את הגולש – אם קוקיז גילתה שגולש מסוים חיפש רק בגדי ילדים, לא יהיה לעניין מצדכם לשלוח לו הודעות דחיפה שמספרות על מבצעים במחלקת בגדי הנוער. אפילו שיש סיכוי שזה גם יעניין אותו. לכו ראש בראש יחד עם הלקוחות שלכם. 

רוצים לדעת עוד על ניצול פלטפורמות הדיגיטל בצורה יעילה? רוצים שמישהו יעשה עבורכם את העבודה? מגיע לכם ליהנות משיווק יעיל ומקצועי. כדי להיות הראשונים בדיגיטל הקליקו כאן וצוות הפיתוח בחברתינו, חברת המפתח דיגיטל יקדמו אתכם בכל זירות הדיגיטל. אל תישארו מאחור. עולם הדיגיטל תופס תאוצה. דברים טובים מתחילים מכאן. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש