איך תוכן איכותי משפיע על כמות הכניסות לאתר העסק שלכם?

כולם יודעים שהתוכן הוא המלך. אם אתם חדשים בתחום הדיגיטל ורק לאחרונה התחלתם להיכנס חזק לעניין, אולי עדיין לא ברורה לכם חשיבות התוכן והתפקיד שהוא משמש באתר. את חשיבות עיצוב האתר כולם מבינים, אבל התוכן? אז כן. תוכן איכותי משפיע מאוד על רמת האתר, כמות הכניסות וגובה אחוזי הנטישה שלו, כי הוא נותן ערך ללקוח. אז בואו נדבר על זה, כדי שתדעו על מה חשוב לשים את הפוקוס. 

מה צריך לדעת לפני שכותבים תוכן?

אתר איכותי, הוא אתר שקהל היעד שלו מוגדר. אומנם זה לא פייסבוק או אינסטגרם שניתן לפלח קהל יעד בצורה מאוד ברורה, אבל גם באתרי אינטרנט, פילוח קהל יעד היא נקודת תורפה לבעלי אתרים רבים. 

איך מפלחים קהל יעד באתר? על ידי אפיון מקדים ואיכותי לכתיבת התוכן.
לאחר שיש אפיון, נצמדים אליו וכותבים את התוכן על פי האפיון המדויק. 

אתם צריכים להבין את זה, ברגע שאתם מדברים כל הזמן לאותו קהל יעד מוגדר, אחוזי הנטישה שלכם יהיו קטנים במיוחד. כי האנשים שהתחברו, ירגישו שאתם מדברים ישר אליהם וירצו לשמוע מה עוד מתעדכן באתר שלכם. ברגע שהתוכן שלכם מוכר את מה שהגולשים שלכם מחפשים, עשיתם את העבודה ובגדול. 

האם התוכן הוא דווקא פוסטים וכתבות? 

 התוכן יכול להיות מגוון והוא לא חייב להיות דווקא כתוב. היום תחום הפודקאסטים והוידאו חדר למחוזותינו יחד עם כתבות חזותיות ופוסטים קצרים ברשתות החברתיות. מסתבר שאנשים אוהבים גם לראות וגם לשמוע את התוכן. כמובן שחשוב שהתוכן באתר יכלול גם מאמרים כתובים לצורך קידום האתר ועבור מי שמעדיף את המילה הכתובה. 

שורה תחתונה, תוכן, זה המסר שאתם רוצים להעביר לגולשים שלכם. לא משנה מה הדרך, העיקר המטרה. 

התוכן חייב להיות מעניין!

העולם האינטרנטי מציע המון גירויים ובכל רגע נתון על הגולש יכול להימאס האתר שלכם. לכן, אחרי שהבנתם מי קהל היעד שלכם ואתם מדברים אליו ישירות, אתם צריכים לכתוב תוכן שיהיה רלוונטי וענייני עבורו. מצד אחד אתם צריכים להשאיר אותו כמה שיותר זמן באתר שלכם, מצד שני אסור לכם למרוח אותו. בקיצור, צריך ללמוד את המינון ואת המידה. את הדגש הגדול ביותר שימו על כתיבת תוכן שיחדש לגולשים דברים שהם לא ידעו קודם לכן.  

אם אתם רוצים שאחרי קריאת התוכן כמה שיותר גולשים יעשו משהו בנדון, אתם צריכים להנגיש להם כפתורים ברורים המניעים לפעולה מיידית. טוב, זה כבר קשור לחווית המשתמש…

מי כותב תוכן טוב כמו שצריך?

רוב בעלי האתרים לא יודעים לכתוב נכון. וגם מי שיודע לכתוב אין לו את הזמן והראש הנדרשים לכך. בשביל לכתוב תוכן לאתר אינטרנט, צריך לדעת קצת יותר מלכתוב. חשוב להכיר בחשיבות שילוב מילות מפתח, קישורים נכונים וכו'. 

איזה כיף! הגעתם למקום הנכון! הכירו את חברת המפתח דיגיטל שתתן לכם את מעטפת שירותי הדיגיטל המושלמת לעסק שלכם. מחלקת כתיבת התוכן בחברה מונה כותבי תוכן מקצועיים ומנוסים גם בתחומים מורכבים יותר.

איך מקבלים את כל הטוב הזה?

מקליקים עכשיו ומתזמנים שיחת ייעוץ עם מומחי המפתח דיגיטל שיעזרו לכם להקים אתר ולקדם אותו בגוגל כמו שצריך. בחברה מחכים כבר עכשיו להכיר אתכם ואת האתר שלכם. 

 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש