איך תכניסו טבע ובריאות לאתר האינטרנט שלכם?

קידום אתר - עניין של תהליך

למרות שהעולם שלנו מציע לנו המון דברים לא בריאים, כולם מרגישים אהבה גדולה יותר לדברים האורגניים והטבעיים. ממש כמו שהגוף שלנו אוהב לאכול אורגני, גם אתר האינטרנט שלנו יחד עם גוגל נהנים שמתנהלים איתם בצורה אורגנית וטבעית. 

למה קידום אורגני זה הכי טוב לאתר? 

קודם כל על קידום אורגני לא צריך לשלם. כאשר מקימים עסק, יש המון המון הוצאות. אם עסק עדיין לא נמצא על ציר חלק של רווחים מול הוצאות, יהיה לבעל העסק מאוד קשה לשלם גם עבור פרסום ממומן בגוגל. הפתרון הזה של קידום בצורה אורגנית הוא פשוט מושלם לכל מי שמעוניין להשקיע זמן ומחשבה בקידום האתר שלו. 

מה המטרה של קידום אורגני? 

המטרה היא להיות בראש רשימת תוצאות מילות המפתח הקשורות לחנות או לעסק שלכם. אנשים רבים המתעניינים במוצר מסוים, מחפשים בגוגל. אם יש לכם אתר שמספר על חנות למכירת נעליים, אבל הוא לא הופיע ללקוח בעמוד הראשון של תוצאות החיפושים, לא עשיתם כלום. על ידי קידום אורגני, האתר שלכם יופיע להרבה לקוחות ועל ידי כך תמכרו יותר. 

מכירות זה דבר שעובד במספרים. ככל שיהיו לכם יותר גולשים שמגיעים לאתר שלכם, כך בסופו של דבר יהיו לכם גם הרבה מכירות. אל תשלו את עצמכם שכל מי שנכנס לאתר שלכם, גם יקנה משהו, אבל זו הדרך למכירות. 

איך גוגל יודע מה אני עושה עם האתר שלי?  

זאת שאלה טובה. כאשר אתם מעבירים את האתר שלכם תהליך של אופטימיזציה, אתם כאילו הדגשתם בטוש זרחן את האתר שלכם מבין רשימת אתרים שאינם מודגשים. גוגל רואה את העבודה שלכם, על ידי עכבישי חיפוש שעוברים כל הזמן על המידע שנצבר באינטרנט. 

חשוב שתדעו, לא צריך להיות אלוף באתרים כדי לקדם את האתר. כל מה שאתם צריכים זה קצת מידע על קידום אתרים ועל פעולות מדויקות שאתם צריכים לעשות עם האתר שלכם ו…לצאת לדרך! 

תוך כמה זמן אתר שהוקם יכול להיות בין העשר הראשונים? 

זאת שאלה שקשה לענות עליה דווקא בגלל שהכל זה אורגני. אין כאן התחייבויות של אף אחד, אלא תוצאות טבעיות של העבודה שלכם. זה כמו שתשאלו, תוך כמה זמן אחרי שמתחילים לאכול בריא, מתחילים לחוש טוב יותר? כל גוף מגיב בצורה אחרת. אבל הנתונים מראים, שאתר שעובד טוב, לאט לאט עולה למקומות טובים ואחרי שנה שהוא עובד בצורה טובה הוא כבר נמצא בין העשר הראשונים. אבל קחו את זה בערבון מוגבל, כי הכל כאן אורגני וטבעי. 

גוגל חושב על עצמו 

אתם צריכים להבין שגוגל, אחרי הכל ולפני הכל חושבת על עצמה. גוגל זו החברה השלישית בגודלה בעולם. כדי שהלקוחות שלה, הגולשים הרבים, יהיו מרוצים, היא מעוניינת לקדם דווקא את האתרים שנותנים תשובות רלוונטיות למילות המפתח. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש