בעל עסק? בקמפיין פרסום בפייסבוק כבר יצאת?

יתרונות הפרסום בפייסבוק

כל מי שרוצה לדעת שהוא משקיע את התקציב השיווקי שלו במקום הנכון, מפרסם בפייסבוק. פייסבוק מהווה היום את הפלטפורמה השיווקית המשמעותית ביותר בעולם. מחצית מאזרחי ישראל גולשים בפייסבוק (!), שמונים אחוזים מתוכם מקדישים לכך כמה שעות בכל יום. אם אתם בוחרים לפרסם בפייסבוק, אתם בוחרים להיחשף לקהל גדול וממוקד.

למה קמפיין בפייסבוק כל כך משתלם?

  • מיקוד – יש לכם עסק שעשוי לעניין חובבי מוזיקה? ומתוך חובבי המוזיקה, את חובבי מוצארט דווקא? אתם יכולים לפנות לקהל היעד שזה תחום ההתעניינות שלו. זו המעלה הגדולה ביותר לפרסום בפייסבוק. טרגוט נתוני הגולשים מאפשר לכם לבחור אל מי להפנות את הפרסום. 
  • מעקב – יש לכם אפשרות לעקוב בכל רגע נתון בכמות הכניסות לפרסומת שלכם. אתם גם יכולים לצפות בהתנהלות של כל מי שקיבל את הפרסומת שלכם. על ידי המעקב, אתם יכולים להישאר מחוברים לשטח ולהבין טוב יותר במה יהיה נכון להתמקד כך שהקמפיין יביא לתוצאות מיטביות. 
  • מגוון – קיימות אופציות שונות לפרסום ממומן בפייסבוק. כל מה שנותר לכם זה לבדוק לאיזה פרסום אתם מתחברים, ופשוט ללכת על זה. 

איך עובד הפרסום הממומן בפייסבוק? 

חשוב לדעת שבכדי לפרסם בפייסבוק, עליכם לפתוח חשבון עסקי בפייסבוק. המטרה של החשבון העסקי שלכם, היא ליצור קשר ישיר עם הגולשים ולתת להם אפשרות ליצור אינטראקציה מיידית איתכם. כדי לפתוח דף פייסבוק עסקי, אתם לא צריכים לשלם לפייסבוק. אבל אם אתם לא יודעים איך עושים את זה בצורה טובה שתשווק אתכם כמו שצריך, פנו לחברת דיגיטל שמתמחה בניהול דפי פייסבוק. 

אחרי שיש דף פייסבוק, מגבירים את הנוכחות באמצעות פרסום ממומן. המטרה של הפרסום הממומן היא לקדם את דף הפייסבוק של העסק. 

איך מנהלים את הקמפיין בפייסבוק?  

אם כבר יצא לכם לעשות שימוש בקידום הממומן של גוגל, אז הפרסום הממומן בפייסבוק מתנהל על אותו עיקרון. אתם מפרסמים על מערכות המובנות בפייסבוק. הכותרת של הפרסום הממומן בפייסבוק היא ADS MANAGER. דרך זה אתם יכולים להגיע לקהל היעד הממוקד שלכם, להתנהל על פי תקציב המתאים לכם, לתזמן פוסטים וקמפיינים ועוד. 

לפי מה משלמים לפייסבוק על הפרסומות?   

אתם יכולים לשלם על פי קליקים, או בהתאם למספר החשיפות. 

איך תדעו במה לבחור? דבר ראשון חשוב להתייעץ עם אנשים שיש להם ניסיון עם פרסום ממומן בפייסבוק. בנוסף לכך, אתם יכולים לעקוב אחרי ההוצאות שלכם בכל שעה ולכן, אם נראה לכם ששיטת התשלום על פי הקלקות יקרה לכם מידי, אתם יכולים בכל רגע להחליף לשיטת התשלום השנייה – תשלום על פי מספר החשיפות ללקוחות פוטנציאלים. 

רוצים לדעת עוד? חברת המפתח דיגיטל כאן בשביל לתת לכם שירותי דיגיטל מתקדמים. הקמפייינרים בחברה אוהבים לקדם עסקים ולראות איך דף פייסבוק עסקי טרי הופך לדף מוביל ומקודם. תנו למומחים לעבוד בשבילכם. כי אם רוצים תוצאות מניבות, נעזרים במקצוענים בתחום. 

הקליקו כאן לתזמון פגישה עם המומחים שלנו, הפגישה היא על חשבונינו.

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש