חולמים להפיק את המירב מפרסום בגוגל? תלמדו לעבוד עם גוגל אדס

עולם הדיגיטל הולך ומשתכלל כל הזמן. אבל מה דינם של כל אלו שעדיין לא פיתחו את הרגישות הדיגיטלית שלהם? מה זו רגישות דיגיטלית אתם שואלים? מאיפה ידע בעל עסק אם הפרסום שלו מניב תוצאות טובות? הרי יכול מאוד להיות שאף אחד לא נחשף לפרסום שלו. אבל מנגד, יכול להיות שהפרסום שלו תפס בצורה יוצאת דופן וחשוב שימשיך דווקא בצורה הזו. 

 

בדיוק בשביל זה גוגל אדס (Google Ads) בא לעולם. זוהי תוכנה שגוגל פיתחה לטובת בעלי האתרים המעוניינים להתקדם בגוגל ולהצליח לבצע את הפעולות הנכונות בזמן הנכון.
הכל במטרה להגדיל את רווחיות האתר תוך קידום מקסימלי בגוגל. 

האם השימוש בגוגל אדס עולה כסף? 

בגוגל אדס קיימות אפשרויות רבות, חלקן חינמיות וחלקן בתשלום מלא. כמובן שאם אתם רציניים ואתם רוצים לדוגמא לפרסם מודעה לגולשים בהתאם לתוצאות פילוח קהל היעד התואם לעסק שלכם, תצטרכו לשלם על כך כסף. אבל מה שטוב בצורת העבודה של גוגל אדס היא שאתם יכולים בכל עת ובכל שעה לשנות את צורת העבודה בגוגל אדס או אפילו לבטל את הפרסום. לדוגמא – אם בחרתם לשלם על פי מספר חשיפות ואתם רואים שיתרת החוב שלכם לגוגל עולה אבל שום לקוח לא הגיע בפועל מהפרסום, תוכלו לשנות את צורת התשלום, על פי כמות ההקלקות. 

מה חשוב לדעת לפני שיוצאים בקמפיין פרסום בגוגל אדס? 

  • פילוח נכון של הקהל שאותו נרצה לטרגט – ישנה חשיבות רבה לפילוח נכון של קהל היעד. לצורך כך חשוב להיעזר במקצוענים בתחום.
  • פרסום שלוקח זמן – למרות שלא מדובר כאן בקידום אורגני, עדיין אתם צריכים להיעזר בסבלנות. אם אתם מבעלי העסקים שרק עכשיו מתחילים להיכנס לכל העולם הדיגיטלי, תצטרכו להתכונן לקראת תהליך עד לתוצאות הקמפיין.

    למה? למרות שמדובר בפרסום מודעה, זה לא כמו לפרסם בעיתון, כל הזמן משפרים את המודעה ואת צורת ההצגה שלה. ועד שמגיעות התוצאות הטובות בשלן אתם משלמים לגוגל אדס, זה עלול לקחת זמן. 
  • איכות התמונה – אם אתם משווקים מוצר, תנו לאנשים להבין מה אתם מוכרים בצורה ברורה. מתוך מחקרים שגוגל אדס עורכת כל הזמן על בעלי העסקים שמפרסמים אצלה, מי שפרסם מודעה בהצלחה גדולה יותר היו בעיקר בעלי עסקים שהשקיעו בצילום מקצועי למוצרים אותם שיווקו דרך גוגל.
  • הצלחת הקמפיין לא תלויה דווקא בגובה התקציב שלכם – אנשים נוטים לחשוב שאם הם ישקיעו סכום כסף גדול בקמפיין שלהם בגוגל, הם יניבו יותר תוצאות. אז זהו שלא. הפואנטה של הפרסום בגוגל היא: פרסום צריך להיות איכותי.

    אחרי שהפרסום איכותי, ברור שכל הגדלה בתקציב תועיל, אבל זה לא מתחיל בכסף. אם כותרת המודעה לא תואמת למילות המפתח אותם מזינים הגולשים הרלוונטים כאשר הם מחפשים אתכם בגוגל, לא תעלו להם לעולם, גם אם שילמתם סכום אדיר על הקמפיין. חשוב מאוד להיות רלוונטים הכי שאפשר.

רוצים לדעת עוד? הכירו את חברת המפתח דיגיטל! אנשי SEO מקצועיים יעבדו במיוחד לקידום האתר שלכם. גם לכם מגיע להנות מאתר מניב רווחים ולידים חמים. תנו לנו לעבוד בשביל זה. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש