כל כמה ימים כדאי להעלות פוסט לאתר אינטרנט?

שאלה שמעסיקה מקדמי אתרים רבים, היא כל כמה ימים מומלץ לתזמן פוסט?
זה ברור שאם יש הרבה מאמרים, יש הרבה יותר מילות מפתח באתר. והרבה יותר חיפושים של גולשים יכולים להיות רלוונטים ולהגיע לאתר האינטרנט שלכם.
מצד שני, מילות מפתח זה לא הכל, צריך שהתוכן יהיה איכותי, מעניין ובעל משמעות. 

כל כמה זמן כדאי לתזמן פוסט? איך משפיעה תדירות הפוסטים על קידום האתר שלכם? בואו נדבר על זה. 

מה זה פוסט איכותי מבחינת גוגל? 

לפני הכל חשוב לזכור שהפוסט צריך להיות איכותי ורלוונטי. וזה הרבה יותר חשוב מאתר מלא בפוסטים המתוזמנים כל שבוע, אבל מרביתם לא רלוונטים ולא איכותיים…
לפני הכל חשוב שהתוכן יהיה רלוונטי לאותה תקופה, לאותו קהל יעד, לשירותים הניתנים בחברה וכו'.

 

  • תכנים תקופתיים – אם יש עכשיו מגפת קורונה בעולם, יהיה טוב מאוד לדבר עליה ולשלב אותה בטקסט רלוונטי. אם יש לכם אתר חנות, חשוב לספר על מוצרים חדשים ועל עדכונים חדשים בתחום. אם התקופה היא תקופת בחירות, אתם יכולים לקשר אותם לפרסום ולתוכן שלכם.
    אדרבה. פוסטים רלוונטים מקודמים על ידי גוגל.
     
  • תכנים רלוונטים לנושא – אם האתר שלכם מציע שירות בתחום מסוים, חשוב מאוד לכתוב כמה שיותר תכנים רלוונטים לתחום של האתר שלכם. חשוב מאוד להקיף את הנושא על ידי פוסטים מגוונים. פוסט בו התוכן מועתק / לא רלוונטי, הכותרת לא תואמת לגוף הכתבה וכדומה, גוגל לא תקדם ואחוזי הנטישה גם הם יהיו גבוהים יחסית. 

ברגע שהפוסטים כתובים בצורה איכותית בהתאם לעדכונים החמים של גוגל, הם יובילו את האתר שלכם למקום מוביל ומקודם. ושוב, לא צריך הרבה פוסטים אבל כן צריך פוסטים בעלי תוכן איכותי, רלוונטי ומקורי. 

כמה פוסטים להעלות לאתר? 

אז ככה, ברור שככל שיש יותר פוסטים כך גוגל תקדם את האתר שלכם יותר. אבל גם אם אין לכם זמן לכתוב כל שבוע פוסט, תוכלו ללמוד לשפר את הפוסטים שאתם מעלים ולגרום לאתר שלכם להתקדם בגוגל, למרות כמות הפוסטים המעטה שבו. חשוב מאוד להקפיד על תחזוק קבוע והוספת תכנים ועדכונים באתר.
לאתר ממוצע, תזמון תוכן בתדירות של כל 7 ימים תספיק, מצד שני אתרים חדשותיים צריכים להיות רלוונטים ולתת את התכנים שלהם תוך זמן קצר ככל הניתן.
בהרבה אתרים תוכן שלא יפורסם תוך יממה, כבר לא יהיה רלוונטי… וזה נכון גם לגבי התכנים המועלים לרשתות החברתיות. 

זכרו, קידום אורגני הוא תהליך שלוקח הרבה מאוד זמן. יש אתרים מצויינים שלוקח להם שנה ואפילו יותר כדי להתקדם בגוגל. אם אתם לחוצים בזמן ויש לכם תקציב, תוכלו לצאת בקמפיין פרסום ממומן לאתר שלכם, אבל כדי לתחזק את הפרסום הזה ושהאתר שלכם יעלה במקביל בגוגל, אתם חייבים להשקיע גם באופטימיזציה.

אומנם בפוסט הזה דיברנו על התוכן, אבל יש עוד נתונים ומשפיעים רבים שיגרמו לקידום או לנסיגת האתר שלכם בגוגל. חשוב מאוד ללמוד את הנושא לעומקו או לתת למומחים לעשות לכם את העבודה. 

מי יכתוב לי תוכן איכותי כנדרש? 

אם יש לכם אתר ואתם מעוניינים לקדם אותו, הגעתם לכתובת הנכונה. אנו עוסקים בבניית אתרים וקידומם החל מהשלבים הראשונים של חקר מילות מפתח ובניית אפיון רלוונטי בהתאם לכללי ה SEO, כותבי התוכן נצמדים לאפיון ועל פיו כותבים את התכנים בצורה שיווקית, נעימה ואפקטיבית. אין סיפוק גדול יותר מאתר מקודם שמניב רווחים. מוזמנים גם אתם ליהנות מאתר האינטרנט שהקמתם. הקליקו כאן כדי לגרום לעוד ועוד לקוחות להכיר אתכם.. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש