כל מה שרציתם לדעת על בניית אתר עסקי

מועדון העסקים שאין להם אתר אינטרנט, נמצא על סף סגירה. בימינו, בעל עסק שלא מקים אתר, פשוט לא נמצא בעניינים. כל עסק שרוצה להגדיל רווחים, להיות במפה ולתת ללקוחות שלו את מה שהם צריכים, מקים אתר. בפוסט הזה נדבר על האתר העסקי שלכם ועל מה שצריך להיות בו. אז בואו נתחיל. 

מה צריך לבדוק לפני שמקימים אתר לעסק?

אילו שירותים יוצעו באתר? 

אולי לכם ברור מה השירותים שאתם מציעים, אבל ללקוחות שלכם זה לא.
חשוב מאוד לפרט בעמודה מיוחדת בתפריט העליון מהם השירותים שאתם נותנים. כמובן שככל שהשירותים שלכם יותר ייחודים ביחס למתחרים שלכם, כך הסיכוי להגיע ללקוחות חדשים הולך וגדל.
גם אם יש לכם אתר חנות מאוד קלאסי, חשוב מאוד לנסות לראות איך אתם מבדלים את אתר העסק שלכם מאתרים עסקיים דומים. 

שימו לב, אנשים מחפשים היום את כל מה שעסק פרונטלי מציע, באתרי אונליין של העסק. כלומר, אם אין לכם אפשרות להחלפת מוצרים דרך האתר, אחוזי הנטישה של האתר עלולים להיות גבוהים. תעשו כל מאמץ, כדי לתת שירות מקסימלי דרך האתר שלכם. 

אפשרויות תשלום מאובטח באתר

אם אתם רוצים למכור מוצרים דרך האתר, אתם חייבים לתת גם אפשרות לשלם על כך. שימו לב להתאים את האתר למספר צורות תשלום, כך שגם לקוחות שלא מתאימה להם צורת תשלום אחת, תמיד יוכלו לבצע אותה בדרך נוספת. 

שירותי משלוח על הקנייה 

לכל דבר מעלות וחסרונות. למכירות דרך הרשת יש הרבה מאוד מעלות, אבל החיסרון הגדול ביותר שלהן הוא שאתם צריכים להתעסק עם משלוחים עד בית הלקוח.
כדי שאנשים יקבלו את מה שהם קנו, אתם צריכים לוודא שיש באתר קטגורית משלוחים מאוד ברורה ויש לכם חברת משלוחים אמינה שעושה את העבודה שלה בצורה מהירה, איכותית ואסתטית. מספיק שהלקוח מקבל את המוצר שלו עם טיפ טיפה קימוטים בצדדים בשביל שהוא לא ימליץ עליכם הלאה. 

מי יכתוב לכם מאמרים?

מה המטרה שלכם בהקמת אתר אינטרנט? להגיע ללקוחות חדשים.
איך לקוחות חדשים מגיעים אליכם? על ידי חיפוש בגוגל.
ברגע שיש לכם מאמרים בנושא, מי שמחפש מידע בנושא מגיע אליכם תודות למילת המפתח ששולבה במאמר שפרסמתם. כמובן שצריך לוודא שמילות המפתח שבחרתם למאמרים שלכם, רלוונטיות לקהל היעד שלכם. לפני שאתם מקימים אתר קחו בחשבון שתצטרכו לתחזק אותו ולהעלות בו תוכן כל תקופה כדי שהוא ימשיך להתקדם. לצורך הכתיבה מומלץ להיעזר בכותבי תוכן המתמקצעים בכתיבה לאינטרנט.

רוצים לבנות אתר לעסק שלכם? 

חסכתם התרוצצויות! הכירו את המקום שנותן מעטפת מושלמת לכל תחום השיווק המקוון. אנו בחברת המפתח דיגיטל בונים אתרים לעסקים רבים ועל כל שירות שתצטרכו בתחום נשמח לתת לכם יד. עם המפתח דיגיטל חוסכים בהתרוצצויות, הכל במקום אחד: אצלינו תהנו משירות של בניית אתרים ועיצובם, הצבת יעדים למיתוג ואסטרטגיה מחדש, ניהול דפי פייסבוק עסקיים והגברת הנוכחות בכל זירות הדיגיטל. ואל תשכחו את התוכן, התוכן הוא המלך. מי שרוצה תוכן איכותי פונה אלינו. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש