מהי תוכנת סקרימינג פרוג? כל מה שרציתם לדעת על הצפרדע שתעזור לכם לקדם את האתר

כולם יודעים שכדי לקדם אתרים, צריך לעבוד. אחד הדברים שעוזרים מאוד בצורה קלה לקדם את האתר בגוגל בצורה אורגנית, היא ביצוע בדיקות מקיפות על האתר מבחינת התקינות והאופטימיזציה שלו לגוגל. לא מבינים כלום? מרגישים שמדובר בדברים שלא מיועדים אליכם? טעות בידכם? כל אחד ואחת יכולים להתעסק עם התוכנה הזו, אם רק תבינו איך מתנהלים עם התוכנה המדוברת. 

 

אז לפני שאנחנו מתחילים, קודם כל אתם מוזמנים לעשות היכרות עם הקישור של סקרימינג פרוג. גם אם אתם לא מבינים כלום בתוכנות, ואין לכם חוש התמצאות דיגיטלי, זה בסדר. קודם קחו את הזמן שלכם, כדי לשוטט בתוכנה. הקליקו כאן כדי להיכנס לקישור של סקרימניג פרוג. 

מהן הפעולות אותן תוכלו לבצע דרך סקרימינג פרוג? 

קודם כל חשוב שתבינו שהשימוש בתוכנה הזו, באופן תדיר, יקדם לכם את האתר באופן וודאי בגוגל. כמובן שאתר לא צריך רק להיות תקין, הוא גם צריך להיות מושך, מעניין וכו'. אבל הבסיס הזה, יעזור לכם להשלים לכל שאר המעלות שבטח קיימות אצלכן באתר…

  • מציאת קישורים תקולים – לא תמיד כאשר אנחנו מדביקים קישור בפוסטים, או בעמודי האתר, אנחנו ערניים לשים לב, האם הקישור תקין, ואינו מכיל סימני שאלה מיותרים. קישורים תקולים באתר שלכם, עלולים לפגוע בהתקדמות של האתר בגוגל, מכיוון שגוגל רגישה מאוד לתקלות מעין אלו. אבל מה עושים כדי לחסוך זמן בחיפוש נואש אחרי קישורים תקולים? מבצעים את החיפוש בסקרימינג פרוג. גם אם מחצית מהקישורים שנמצאים באתר שלכם, תקולים, תוכלו אחרי חצי שעה להיות אחרי הסיפור של מציאת הקישורים הבעייתים, והדבקת קישורים תקינים. איך? נסו ותראו.
  • קישורים פנימיים – אם כבר דיברנו על קישורים, אז בואו נדבר גם על הקישורים הפנימיים. אחד הדברים הבסיסיים שמקדמים את האתר שלכם, היא הדבקת קישורים פנימיים שמובילים מעמוד אחד למישנהו. אבל חשוב מאוד לשים קישורים עם הקשר מתאים, ולא סתם לפזר בנדיבות, העיקר לסמן וי על משימה זו במהלך הזנת התוכן לאתר. איך תבדקו למפרע האם כל הקישורים שלכם תואמים את העמודים בהם הם משולבים? על ידי בדיקה בסקירימינג פרוג.
  • תצוגה מקדימה של התוכן – אם נתקעתם בתיאור מטא שלא נראה לכם טוב מספיק, תוכלו דרך סקרימניג פרוג לבדוק איך זה הולך להיראות בעמוד תוצאות החיפוש של הגולשים שלכם. אחד הדברים החמודים של סקרימינג פרוג.
  • בדיקת תיאורי המטא – מעניין לעניין באותו עניין. לפעמים לא מרוב שמזינים הרבה תוכן, עלולים לזלזל בתאורי המטא. לכן, חשוב לבדוק מדי פעם, מה שלום תיאורי המטא באתר. כלומר, האם הם מספיק מעניינים, אם הם מכילים מילות מפתח וסתם כך, שאין תיאורי מטא זהים. 

רוצים לדעת עוד על קידום אתרים בגוגל?

הקליקו כאן כדי שהמומחים של חברת המפתח יקפיצו את האתר שלכם כמו שלא חלמתם שיכול להיות. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש