כל מה שרציתם לדעת על עדכוני גוגל

גוגל היא החברה העולמית השלישית בגודלה בעולם. אולי בגלל שהיא כל הזמן מתקדמת ומשתדרגת. אבל מה שמייחד את השדרוגים שלה, זה שהם משפיעים באופן ישיר על כל מקדמי האתרים בעולם. ברגע שגוגל משנה קריטריון בקידום אתרים, הדרך לקדם אתרים השתנתה. 

מה עושים כדי לוודא שהאתרים מקודמים בצורה איכותית המותאמת לגוגל? פשוט מאוד, מתעדכנים בעדכונים החדשים. אם בעבר ככל שהיו באתר שלכם קישורים רבים יותר, כך האתר היה מקודם יותר. כיום, קישורים שלא קשורים לעניין, פוגעים בקידום האתר. כמובן שזה רק כלל אחד, מתוך כללים רבים לאופטימיזציה של גוגל. 

למה חשוב להיות עירוניים לעדכוני גוגל? 

קידום אורגני הוא אחד הדברים שכל בעל אתר חייב להיות עירני אליו. הבעיה היא שקידום אורגני לא כולל כללים מוגדרים למאה השנים הקרובות. אלא, הם משתכללים בכל תקופה על ידי גוגל. 

כדי שהאתר שלכם ישאר מקודם לאורך זמן אתם חייבים להישאר מעודכנים נון סטופ בעדכוני גוגל. חשוב לזכור שהעדכון שאתם מאמינים בו היום, מחר יכול להפוך ללא רלוונטי. את העדכונים החמים גוגל מפרסמת מפעם לפעם כך שחשוב לעקוב אחרי ההתפתחויות. 

בסך הכל, הקידום לא דורש ממכם הרבה. השינויים בדרך כלל הם לא דרסטיים והם נעשים באופן הדרגתי. 

 

עדכוני גוגל יעזרו לכם להשיג את המתחרים שלכם

היום כמעט לכל עסק שמכבד את עצמו יש אתר אינטרנט. בעלי עסקים רביםֵ כלל לא מודעים לחשיבות הגדולה של קידום אתרים אורגני. מבחינתם הם סימנו וי על המשימה של הקמת להקים אתר ועברו הלאה. אבל בפועל, יכול להיות שאתר קיים אבל הוא לעולם לא יגיע לתוצאות החיפוש של הגולשים הרלוונטים.
כדי שיהיה לאתר שלכם מספר חשיפות גבוה, גוגל צריכה "לאהוב" את האתר שלכם.
איך תגרמו לגוגל "לאהוב" את האתר שלכם? על ידי שתתאימו את האתר שלכם לעדכונים החמים של גוגל. 

אם יש לכם אתר, תוכלו לעקוב אונליין אחרי העדכונים של גוגל ובכך להשיג את המתחרים שלכם. אם גם להם יש אתר אבל הוא לא מקודם כמו שלכם, הלקוחות שיחפשו מידע בתחום יגיעו אליכם. 

מתקשים במעקב אחרי עדכוני גוגל? 

יש מי שיכול לעשות לכם את העבודה! אנו בחברת המפתח דיגיטל מנהלים לעשרות בעלי עסקים את האתרים שלהם. מעדכנים להם את האתרים בהתאם לעדכוני גוגל, מעלים תוכן איכותי כל כמה ימים, עורכים אופטימיזציה ועוד. כל מה שאתר העסק שלכם צריך זה חברה מקצועית ומיומנת שתקדם אותו. ברגע שזה יקרה הרווחים יעלו והעונג יהיה כולו שלכם.

לקבלת הצעת מחיר הקליקו כאן

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש