למה בוני אתרים אוהבים את WordPress?

עד לפני כמה שנים, כדי להתעסק עם מאחורי הקלעים של האתר, הייתם צריכים להיות אנשים מוכשרים בעלי זיכרון מיוחד. היום, באמצעות התוסף וורדפרס, כל העניין הפך לשפה עממית וידידותית למשתמש. גם אם אין לכם את הכישרון הזה, תוכלו די בקלות להתמקצע ולדעת לנהל לעצמכם את האתר על ידי שימוש בוורדפרס. 

למה WordPress משמש באתר? 

תוכנת וורדפרס כשמה כן היא – וורד. היא מיועד לשימוש בקטגורית התכנים באתר. זה יכול להיות מאמרים, תמונות פודקאסטים ועוד. רוב ההתעסקות עם האתר היא בהזנת התכנים. בעזרת WordPress קל יותר להעלות את התכנים לאתר והכל הופך לפשוט יותר. 

מה מיוחד ב - WordPress?

  1. העולם של היום, הוא עולם של "כמה פשוט, ככה טוב יותר". וורדפרס מאפשרת לכם לנהל את אתר העסק בצורה מושלמת. קיימים פורומים וקורסים חינמיים רבים שיכולים להדריך אתכם בפעמים הראשונות של השימוש בוורדפרס. כך שתצטרכו להשקיע כדי לקצור פירות.
  2. בוורדפרס קיימות תבניות מגוונת להקמת אתרים חדשים. בנוסף לכך, הקודים של האתרים שהיא מציעה, פתוחים. כלומר, ניתן לעשות שינויים בסיווג הקוד של האתר אם מעוניינים בכך.
  3. אין הגבלה על כמות פוסטים ותכנים באתר בממשק הוורדפרס. אתם יכולים לעשות חופשי מה שמתחשק לכם בלי חשש שהמקום אוזל. 
  4. יש אפשרות להוסיף עוד תוספים על וורדפרס כדי לשכלל את היכולות הקיימות באתר כמו שירות תשלום מאובטח, תגובות שמגיעות לנייד בעל האתר ועוד. 

וורדפרס משרתת את המטרה של קידום אתרים אורגני

אחרי הכל, כל מי שיש לו אתר, רוצה לראות אותו מקודם בגוגל. וורדפרס נותנת לכם את הכלים לבדוק את התוכן מבחינת SEO. כלומר, אתם יכולים לכתוב מאמר ולשפר אותו לפי ההנחיות של וורדפרס. מקדמי אתרים לא צריכים דווקא תוכנות מונגשות, כי הם ידעו להסתדר גם בלי וורדפרס, השימוש בוורדפרס משרת את המטרה. 

קידום אתרים אורגני מביא להגדלת החשיפות של האתר. איך מקדמים את האתר במנועי החיפוש מבלי לשלם על כך לגוגל? על ידי התאמת האתר למנועי החיפוש של גוגל. בוורדפרס קיימים כלים המסייעים לקידום האתר.

רוצים שמישהו אחר מקצוען ומנוסה יקדם את האתר שלכם ויביא להגדלת החשיפות האורגניות שלו? הגעתם למקום הנכון! בחברת המפתח דיגיטל האיש שלכם נמצא! מגיע גם לכם להנות מאתר מקודם ומניב! אנחנו כאן בשבילכם.

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש