למה בעלי עסקים מתקשים להשיג לידים חמים מהאתר?

כולם יודעים שמי שאין לו אתר והוא לא משתמש באמצעים דיגיטליים לפרסום העסק שלו, הוא לא מהמעודכנים. ואכן, שיווק דיגיטלי מניב הרבה מאוד לקוחות ומביא את התוצאות המתבקשות. אך עם כל זה, יש עדיין קשיים במציאת לקוחות דרך האינטרנט. מה הם אותם קשיים? איך למרות הכל תצליחו להגדיל את קהל הלקוחות הקבועים שלכם? רגע, יחד איתנו תבינו הכל. 

לידים חמים

אתגר ראשון - שעות עבודה

עולם הדיגיטל הוא עולם סוחף. בעל גירוים רבים ומשונים. כדי לצאת בקמפיין דיגיטלי, חייבים להשקיע המון שעות עבודה יקרות עבור רעיונות מקוריים לביצוע הקמפיין וכדי שהכל ידפוק כמו שצריך. שעות העבודה הן יקרות והן על חשבון שעות שבעל העסק היה משקיע בתפעול העסק.

אתגר שני - הרבה מאוד כסף

פרסום בגוגל אינו נחשב ליקר. אבל, הוא לא נחשב יקר ביחס לפרסום בדרכים הנוספות המקובלות. פרסום בעיתון, ברדיו ובכל דרך נוספת, הוא הרבה יותר יקר. בנוסף לכך, כשאומרים לכם שהפרסום הוא לא יקר מתכוונים לכך שאפשר לפרסם גם בסכומים נמוכים. אבל כדי להצליח להניב אחוזי המרה גבוהים מהקמפיין כדאי להשקיע הרבה כסף.

הידעתם? כדי להפוך ליד לליד חם, על הלקוח לפגוש אתכם ב 30 מקומות שונים! מצד אחד, בליד חם קל יותר לטפל. ומצד שני, קשה יותר להגיע לכך, כספית. לא לכל בעל עסק יש את האפשרות הכלכלית להשקיע בקידום ממומן ופרסום בגוגל. 

אתגר שלישי - ים אפשרויות

מרוב עצים לא רואים את היער. מכירים את המשפט הזה? כאשר מפרסמים בדיגיטל, מגלים שיש המון דרכים וכל אחת טובה יותר מקודמותיה לפרסם. הבעיה מתחילה בזה שניתן לשנות את צורת הפרסום, בכל רגע נתון. וכך, בעל עסק עלול לזגזג בין כל האפשרויות, ובסוף, לצאת בלי כלום. 

איך בכל זאת מתמודדים ומקבלים לידים חמים? 

פונים לחברה פרטית לבניית אתרים העוסקת בשיווק דיגיטלי. זו הדרך הטובה ביותר. כך אתם יודעים שהכתיבה איכותית. הפרסום מושך והמיתוג עושה את העבודה. חברה מנוסה תנהל את תקציב הדיגיטל שלכם בחוכמה והמרוויחים העיקריים יהיו אתם.

אנו בחברת המפתח דיגיטל עוסקים בבניית אתרים, שיווק, מיתוג, קידום וכל מה שצריך לעשות בזירות הדיגיטל כדי שהאתר שלכם יתקדם. 

מה מרוויחים הלקוחות שלנו? 

  • חיסכון בזמן – אנו מנהלים לבעלי עסקים רבים את אתרי העסק שלהם, עד כדי כך, שהם לא זוכרים שיש להם אתר:) השירות שאנו מספקים כולל גם כתיבת תוכן. כך שבלי שתצטרכו להשקיע זמן בכתיבת בלוגים, יהיו לכם מאמרים מקצועיים בנושא האתר שלכם.
     
  • חיסכון בכסף – אנו מתמצאים בכל זירות הדיגיטל. כי זו המקצועיות שלנו. אם אין לכם תקציב גדול לפרסום בדיגיטל, אנו נוכל להפיק עבורכם את המירב עם מה שיש. לא חייבים לכרוע תחת הנטל.
     
  • בחירת צורת פרסום מוצלחת – מתוך ההיכרות שלנו עם בעלי עסקים רבים ומתוך ניסיון רב שצברנו, אנו נקדם את האתר שלכם, בצורה המתאימה והמיוחדת עבורו. קיימות אפשרויות רבות לכך. אבל כאשר הן לא מוכרות, כמות האפשרויות עלולה לבלבל. 

שורה תחתונה, תנו למומחים לעשות לכם את העבודה.

אני רוצה להכיר אתכם, צרו איתי קשר.

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש