למה כדאי לכם להשקיע בעיצוב האתר?

אומנם כולם יודעים שהתוכן הוא המלך וחייבים להשקיע בו הרבה מאוד כדי להקטין כמה שיותר את אחוזי הנטישה מהאתר. אבל עוד לפני שאנחנו מדברים על אחוזי נטישה, בואו נדבר על מספר הכניסות לאתר. אם אתם רוצים שמספר הכניסות יעלה, הדבר הראשון שגורם לאנשים לפסול על אתר (תרתי משמע), את האתר שמולם, זה רמת העיצוב שלו. גם אם אתם סופר מקצוענים בתחום שלכם וגם אם יש לכם את כל מה שהלקוח צריך, הוא לא יבוא אליכם, כל עוד האתר שלכם לא מעוצב כראוי. 

בפוסט הזה נבדוק למה כדאי להשקיע בעיצוב האתר. 

האתר מעוצב? רושם ראשוני קובע!

מחקרים מראים שאנשים מתרשמים מאתר בתוך שניות בודדות. כלומר, גם אם האתר שלכם מכיל תוכן מאוד איכותי, לא יעזור לכם כלום, כל עוד האתר לא מעוצב כיאות הגולש הפוטנציאלי יסיק מסקנות שליליות. 

שורה תחתונה, ככל שעיצוב האתר יהיה ברמה גבוהה יותר, כך קיימים סיכויים גבוהים יותר לכניסת לקוחות חדשים. 

האתר מעוצב? סורקי גוגל ימצאו אתכם בקלות ובמהירות

כידוע ככל שאתר יותר אופטימלי לגוגל, כך סיכויי הקידום שלו גבוהים יותר. עיצוב נכון מבחינת גוגל ולא רק מבחינה משובבת עין, יקדם את האתר שלכם ויגרום ליותר ויותר כניסות עם הזמן. אתם צריכים לשים לב שהאתר שלכם מושתת על שרת מהיר שעובד זריז ולא תוקע את הגולשים שלכם בהמתנה על כל מעבר בין דפי האתר. 

אתר מעוצב ברמה? כנראה שגם אתם בעלי רמה

אמנם ניתן לעצב אתרים גם עבור עסקים שבכלל לא קיימים. אבל אין מה לעשות, כאשר גולש רואה אתר שמעוצב בצורה איכותית, זה גורם לו לחשוב שמדובר בבעל עסק רציני. למרות שהוא יודע במקום הכי מודע שלו שעיצוב האתר נעשה על ידי גורם חיצוני ולא מדובר בבעל עסק שבנה את העיצוב במו ידיו. 

האם מעצבים אתר בגלל כולם?

אחת התשובות שאף אמא לא אוהבת לשמוע מהילדים שלה, זה "כי כולם". אבל אין מה לעשות. אם אתם רוצים להישאר עדכניים, אתם צריכים לשים לב מה קורה אצל המתחרים שלכם. גם אם אתם לא מאמינים באתרים וחושבים שאין כמו לבנות את קהל הלקוחות שלכם בצורה פרונטלית והיכרות אישית, אתם חייבים לעקוב אחרי כולם ולא להישאר מאחור. 

העיצוב נותן תחושה של עסק דינאמי

ברגע שאתם משקיעים בעיצוב האתר שלכם, אתם גם מעדכנים את האתר שלכם כל הזמן. זה נותן ללקוחות שלכם תחושה שאתם עובדים טוב ושהעסק שלכם בעניינים. למה צריך שעסק יהיה בעניינים? כי זה מה שאנשים מחפשים. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו נשאר בודד מאחור.

אל תשארו מאחור!  הקליקו כאן כדי להכיר את מומחי הדיגיטל בחברת המפתח שיתנו לכם את מעטפת השירותים הרחבה ביותר שאתם צריכים בשביל שיווק העסק שלכם בפלטפורמות הדיגיטליות.

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש