למה לא מספיק לנהל חנות פרונטלית? כל הסיבות להקמת אתר קניות אונליין

מי ששואל את השאלה הזו לא מספיק מודע להגדלת הרווחים שחוו בעלי חנויות שהקימו אתר אינטרנט. בפוסט הזה, אנחנו לא מדברים על מעבר לניהול כל המכירות ברשת, אלא על הקמה של סניף אונליין. כאן נדבר על אתר חנות ועל החיסכון והרווחים שהוא מניב לעסק.

כמה כסף מרוויחים מהקמת אתר לקניות אונליין? 

אין לשאלה זו תשובה מוגדרת. כאשר אנחנו מדברים על חנות פיזית, יש גבול לכמות הלקוחות שהיא יכולה להכיל ויש גבול לכמות הלקוחות שגרים בקרבת מקום לחנות ויכולים ליהנות מחווית קנייה קרובה לבית. אבל כאשר אנחנו מדברים על אתר אינטרנט, אין גבול לכמות המבקרים בה ואין לאתר מעצורים כך שהזמנות יוכלו להתבצע מכל קצוות הארץ.

אל תשלו את עצמכם שכל המדינה ואפילו מחוצה לה הולכים לבצע את הרכישות שלהם דרך האתר שלכם. אבל אין ספק שמספר הרכישות עולה כשיש אתר מכירות. 

שורה תחתונה, לא ניתן לדעת מראש כמה כסף תוכלו להרוויח מהאתר שתקימו, אבל הבנתם שלהיקף המכירות דרך אתר אינטרנט יש פוטנציאל מאוד גדול כך גם אנשים מאזורים רחוקים יוכלו להכיר את האתר שלכם ולהפוך לצרכני השירותים שלכם. 

תוך כמה זמן מרוויחים כסף מאתר חנות? 

זה תלוי גם בסבלנות שלכם וגם בתקציב שלכם. כאשר מקימים אתר אינטרנט, ישנן שתי דרכים לקדם אותו בגוגל, אחת דרך קידום אורגני שאומנם לא עולה כסף אבל לוקח הרבה מאוד זמן. הדרך השנייה היא קידום ממומן שבו הקמפיין והפרסום עולים לא מעט. אבל חשוב להבין שפרסום בגוגל, הוא לא יקר ביחס לפרסומים אחרים הקיימים בשוק הפרסום.  

שימו לב, על קידום אורגני לא תצטרכו אולי לשלם לגוגל, אבל תצטרכו לשלם לבונה אתרים שיעשה לכם את העבודה. אלא אם כן, יש לכם זמן מיותר ואתם אנשים מוכשרים המשקיעים בלימוד מקצועי לקידום אתרים נוסף לניהול בית העסק שלכם. בקידום ממומן הפרסום יעלה לכם, אבל גם כאן מומלץ להיעזר באיש דיגיטל מקצועי שידע לתכנן את התקציב כנדרש ויצליח להביא ליעדים שהוצבו מראש. 

כמה עולה להקים אתר? 

כאשר מקימים עסק או אפילו רק סניף נוסף לעסק, העלויות הן אדירות ומוכרחים כמעט תמיד לקחת הלוואה כדי להצליח לעשות את זה כמו שצריך. אבל עלות הקמת אתר אינטרנט שיהווה סניף לעסק שלכם לכל דבר ועניין, מגיעה לעשרות אלפי שקלים בודדים. קשה עד בלתי אפשרי לנקוב במחיר מכיוון שכל הקמת אתר היא מלווה במאפיינים משלה.

מי מקים אתר חנות בצורה מושלמת? 

אתם מוזמנים בחום להכיר את חברת המפתח דיגיטל שכבר הקימה עשרות רבות של אתרים וכולם מתקדמים בגוגל בצורה מדהימה. אנו מתמחים בבניית אתרים מכל הסוגים, עיצוב אתרים, כתיבת תוכן איכותית בנושאים מגוונים, ניהול קמפיינים בגוגל וברשתות חברתיות וניהול קמפיינים לשיווק בכל זירות הדיגיטל. 

מגיע גם לכם ליהנות מעבודה איכותית, מקצועית ומניבת רוווחים. לקבלת הצעת מחיר בקשו כאן.

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש