למה צריך ייעוץ לקידום אתר אינטרנט?

מה יתן לכם ייעוץ?

אם אתם שוקלים לפנות לייעוץ לקידום אתר העסק שלכם, דעו שאתם עושים את הדבר הנכון. ליועץ לקידום אתרים יש את הכלים להפוך אתר אינטרנט ממשהו תיאורטי לפצצת מכירות. אם אתר מצליח למכור, זה הרבה יותר שווה ממכירה פרונטלית. כי לאתר מקודם יש כח שיווקי רב.

מה עושה מקדם האתרים עם האתר שלכם? 

  • פילוח קהל יעד- תפסת מרובה לא תפסת. ככל שאתר מדבר לקהל יעד ברור וקטן יותר, כך הוא צובר לעצמו יותר לקוחות. כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות, היועץ מפנה את האתר שלכם לקהל יעד מאוד מסוים ומוגדר. 
  • חקר מילות מפתח- בעיקרון, כל אחד יכול לבצע חקר מילות מפתח. אבל יועץ לקידום אתרים יודע לעשות את זה בצורה מושלמת. המטרה של חקר מילות מפתח היא לגרום לאתר שלכם להופיע אצל כמה שיותר משתמשי גוגל המחפששים את שירותי האתר שלכם. ככל שחקר מילות המפתח של היועץ יהיה מושלם יותר, כך יהיו לכם יותר לקוחות. 
  • הקמת דפי נחיתה- ההיכרות הראשונה של הלקוחות שלכם אתכם מתרחשת בדף הנחיתה. בדף זה עליכם לקלוע את השפה בה הם מדברים, להדגיש את הכאב ולתת להם מענה מושלם לצרכיהם. מקדם אתרים יפעל גם במישור זה.
  • קידום דף הנחיתה ודף הבית- כדי שדף הנחיתה יגיע אל הגולשים וישכנע אותם להתעניין בכם, היועץ יקדם את הדף בצורה אורגנית על פי כללי האופטימיזציה של גוגל.
  • בניית אסטרטגיה שיווקית- כדי שהאתר ישאר תמיד רלוונטי ואהוב על הגולשים שלכם, אתם צריכים שיהיה בו מקום לטייל – עמודים מעודכנים, בלוגים, פודקאסטים ועוד תוכנים שנותנים לגולשים שלכם יכולת תנועה בתוך האתר שלכם. 

למה שווה לכם להגיע לחברת המפתח דיגיטל? 

לחברת המפתח דיגיטל יש ניסיון וידע עשיר בקידום אתרים. החברה מונה צוות של מומחים מטובי מוחות המקצוענים בתחום. מוזמנים להנות גם אתם משירותי דיגיטל מתקדמים, בין אם בהקמת אתר וקידומו, אפיון ראשוני לאתר או בדיקת חווית משתמש, כתיבת תוכן, קופירייטינג ועריכת אופטימיזציה נדרשת. אל תפספסו את ההזדמנות. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש