מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

תפקידו של כרטיס ביקור הוא לעזור ללקוח פוטנציאלי להגיע אליכם בעת הצורך. הבעיה היא שכרטיס ביקור פיזי הולך לאיבוד אחרי כמה ימים, אז אין זכר ללקוח שיכל להגיע אליכם בבוא היום.
אז מה, יותר לא מחלקים כרטיס ביקור? מחלקים! אבל בדיגיטל.
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא אחד מהעדכונים שהביאו לבעלי עסקים הרבה מאוד תוצאות מבורכות. 

איך מביאים כרטיס ביקור דיגיטלי ואיפה שומרים אותו? 

כל הקטע בכרטיס ביקור, זה שמוציאים אותו מהכיס… אבל לא עוד. מהיום אם יש לכם מישהו שמתעניין בעסק שלכם, תוכלו לשלוח קישור לדף האינטרנט בו נמצא כרטיס הביקור שלכם. הלקוח שומר את כרטיס הביקור שלכם כמו עוד הודעה חשובה. ביום בו הוא ירצה לעשות שימוש בפרטים הרשומים על הכרטיס, הוא פשוט יעשה חיפוש מהיר, יצור אתכם קשר והנה לכם עוד לקוח שהצליח לשמור על כרטיס הביקור בזכות שהוא דיגיטלי. 

היתרון של כרטיס דיגיטלי הוא שאין לכם חסמים של זמן ומקום, תוכלו לשלוח אותו לכל המעוניין, לא משנה איפה הוא נמצא. השימוש בו פרקטי, זמין ונוח. כמובן שאם יש לכם אתר אינטרנט, דף פייסבוק וכדומה, תוכלו לשלב בהם קישורים המפנים לכרטיס הביקור שלכם. 

האם כרטיס ביקור דיגיטלי עולה יקר? 

אז קודם כל, חשוב שתדעו כי ישנם כרטיסים דיגיטליים חינמיים. אבל איך אומרים? חינם שווה חינם. אי אפשר לבצע שם עיצוב בצורה מותאמת, אלא הכל בתבניות מוכנות, דבר שגורם לכרטיס להיראות פחות מרשים. ובינינו, אתם רוצים להרשים את הלקוח שלכם כבר מהכרטיס, כי אין תחליף לרושם ראשוני. המחיר הכללי הוא לא יקר וההשקעה בו היא משתלמת.

למה כרטיס ביקור דיגיטלי שעולה כסף הוא טוב יותר?

    1. כרטיס דיגיטלי מותאם אישית מאפשר לגולשים להגיע אליו על ידי חיפוש בגוגל. כמו שהם יכולים להגיע לאתרים שונים, כך גולשים יכולים להיחשף גם לכרטיס הביקור שלכם. זה יתרון ענק, מה שלא קיים בכרטיס דיגיטלי חינמי.

    2. הכירו את המומחים של חברת המפתח דיגיטל שאלופים בעולם הדיגיטל ועזרו לעשרות בעלי עסקים להגדיל רווחים בזכות קידום בגוגל, פרסום ברשתות החברתיות ובכל פלטפורמות הדיגיטל. מה עליכם לעשות בשביל זה? פשוט מאוד – להקליק כאן ולהשאיר פרטים כדי שנוכל להיפגש ולסייע גם לכם לפרוץ החוצה.

    3. עוד נקודה חשובה, זה העיצוב. אם יש לכם לוגו וקו עיצובי שעובר בין דפי האתר, תוכלו לעצב את הכרטיס שלכם באותה צורה בדיוק. מה שלא ניתן לביצוע בכרטיס ביקור חינמי.

      נותנים את העבודה למקצוען. כרטיס ביקור חינמי ידרוש ממכם לשבת ולעצב עם או בלי הידע שיש לכם בעולם העיצוב. לעומת זאת, כרטיס ביקור שאתם משלמים עליו, נעשה על ידי איש מקצוע. אומנם זה עולה כסף, אבל התוצאות מחזירות מאוד מהר את ההשקעה הזעירה הזו באופן מיידי. כבר אחרי לקוח אחד שהגיע אליכם בזכות הכרטיס.


פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש