מה זה קידום אתרים טכני?

כמעט כל מי שמדבר על קידום אתרים, מתכוון לחקר מילות מפתח, קישורים, תוכן איכותי ועוד שלל טכניקות שגורמות ללקוחות להיכנס לאתר שלכם הרבה יותר. אבל יש עוד חלק של קידום אתרים המכונה קידום אתרים טכני. למה הוא פחות מדובר? כי בחלק הזה מבינים אנשים המקצוע העוסקים בתחום והוא פחות קשור ללקוחות עצמם. 

כלומר, מרבית בעלי האתרים לא מודעים לחשיבות של הנגשת אתר למנועי החיפוש של גוגל. תכל'ס אם אתם רוצים שהאתר עם כל התוכן עליו עמלתם רבות יתקדם בגוגל, אתם צריכים שגוגל תקדם אותו. 

ברור שבשביל שגוגל תרצה לקדם אתר הוא צריך להיות מקודם מכל הבחינות, אבל בשביל שגוגל תקדם את אתר העסק שלכם בפועל צריך לעלות עוד שלב, לקידום אתרים טכני. תחום זה מסתנכרן עם תחום קידום אתרים אורגני. 

איך מקדמים אתר מבחינה טכנית? 

  • מפת אתר – מפת האתר עוזרת לסורק (העכביש) של גוגל לקרוא את האתר שלכם הרבה יותר מהר, כך שהאתר יעלה מבחינת גוגל בדרך קצרה יותר. נשמע מסובך להכין מפה לאתר? זו אחת הפעולות הכי פשוטות בקידום אתרים טכני, אל תקחו קשה כל מה שנשמע לכם טוב מדי.
  • בודקים טעויות וקישורים תקולים – אם הקישורים המשולבים באתר שלכם לא מאובטחים, זה עלול לפגוע לכם בקידום. כדי לבדוק זאת, תוכלו לעשות שימוש בתוכנת screaming frog ייעודית שתעזור לכם לאתר את כל הקישורים התקולים.
    בתוך סעיף זה ניתן למצוא גם הפניה לדפי אתרים שלא קיימים. גם אם אתם מקפידים מאוד לראות שהקישור מאובטח, צריך אחת לתקופה לעשות בדק בית, לראות שכל הקישורים הקיימים עדיין רלוונטים.
  • דומיין – לדומיין קיימת חשיבות רבה מבחינת גוגל. תנו לבונה אתרים שיבדוק לכם את הדומיין ואת הקוד של האתר כדי לוודא שהוא בנוי בצורה מקצועית. וכן, תצטרכו לוודא שאין שני דומיינים לאותו אתר.
  • מתקינים קובץ robots.txt – גוגל בודקת את האתרים כל הזמן. אם יש לכם עמוד שכרגע נמצא במצב של פיתוח, או עמוד שהתוכן בו מועתק בידיעתכם, שימו לב לשים את העמודים האלו בקטגוריה שחוסמת אותם לסריקת גוגל. אם לא תעשו שימוש בקובץ robots.txt התקדמות האתר שלכם עלולה להיעצר או להיפגע, וחבל. 

רוצים להיות בטוחים שהאתר שלכם עושה את הדרך הנכונה? חולמים על חשיפות שגדלות מחודש לחודש? אנו בחברת המפתח דיגיטל עוסקים בבניית אתרים, ניהול קמפיינים דיגיטליים וכל היוצא בזה. צוות המומחים ישמח להעניק לכם שירות אדיב ומקצועי. 

מוזמנים להכיר אותנו ולהפוך למותג מוביל בדיגיטל.

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש