מה מונע מאתר אינטרנט להתקדם בדירוג?

הסודות של גוגל כאן לפניכם

כל מי שמקים אתר רוצה לדעת שהאתר שלו מתקדם בגוגל. המטרה של הקמת אתר היא להגדיל את קהל היעד של העסק. ולאפשר לגולשים להגיע אליו בקלות מרבית. בסופו של יום, מהם המניעים שמפריעים לאתר שלכם להתקדם? 

למה תוכן מועתק מונע מאתר להתקדם?

אחד הדברים שגוגל מקפידה עליהם מאוד וגם אוכפת אותם, זה תוכן מועתק. לגוגל יש מנועי חיפוש פנימיים שמגלים תוכן מועתק באתרים. איך גוגל מענישה אתר מועתק? היא פשוט לא נותנת לו להתקדם וכך תוכן מועתק יעבור להיות לא רלוונטי כי הוא פשוט לא יגיע למשתמשים המחפשים מידע.

לא מדובר דווקא על העתקה של כתבה שלמה. גם שתי שורות המועתקות מתוך כתבה ארוכה תהפוכנה את הכתבה כולה ללא רלוונטית למנועי החיפוש של גוגל. אם אתם משכתבים חומר מכתבות קיימות, הקפידו לא להעתיק ולטשטש את כל העקבות מהכתבה ממנה שכתבתם. אל תשכתבו משפט משפט, קראו קטע קטע. 

איך בודקים אם התוכן מועתק?

אם שכתבתם כתבה ואתם חוששים שהיא על גבול המועתק, העתיקו פסקה מהכתבה, והדביקו אותה במנוע החיפוש של גוגל. אם הכתבה ממנה שכתבתם את החומר, תעלה לכם הראשונה בתוצאות החיפוש, סימן הוא שהכתבה שלכם לא מספיק מקורית. 

האם חוסר בקישורים חיצוניים מונע מאתר להתקדם?

התשובה היא כן. אם אין מספיק קישורים חיצוניים, האתר לא יתקדם בהתאם. אם האתר שלכם הוא בעל תוכן טוב, אתרים אחרים ישמחו (לא מתחרים) לקשר את הגולשים שלהם לאתר שלכם. קישורים חיצוניים מאתרים שונים לאתר שלכם, מראים לגוגל שהאתר שלכם הוא אתר טוב ששווה להעלות אותו במנועי החיפוש. אבל… היעזרו בסבלנות. שום דבר לא קורה תוך חודשים ספורים. בפרט לא כמדובר בקידום אורגני. 

האם חוסר בקישורים חיצוניים מונע מאתר להתקדם?

אופטימיזציה, זו בעצם מילה הכוללת בתוכה את כל הכללים לקידום האתר. אבל חלק גדול מהם לא הזכרנו. לדוגמא, כדי שגוגל תאהב את האתר שלכם, עליכם לוודא שהפוסטים מחולקים על פי כותרות מדורגות של H1, H2, ו- H3.

דבר נוסף, אל תקנו לייקים. גם לקוחות שאין להם אתר, מבינים טוב טוב מתי הלייקים הם אמיתיים, ומתי משהו פה כבר לא מריח להם, וכנראה אתם ממש להוטים למכור להם את המוצר שלכם. 

קידום אורגני הוא לא בן לילה! מדובר בתהליך!

העולם של היום מספק לנו, מזון במיקרוגל בשתי דקות, רכישות ללא יציאה מהבית ועוד. התחום האינטרנטי במיוחד הופך אותנו להיות אנשים מפונקים יותר ויותר. לכן, חשוב לנו להדגיש כי למרות שאתם עוסקים פה עם אתר אינטרנט, אין שום דבר שאתם יכולים להריץ.

המושג תהליך, הולך ומתרחק מאיתנו, אבל דווקא כאן הוא חוזר ובגדול. קחו את הפעולה של שתילת פרחים כדי להשוות. כאשר שותלים פרח, קודם כל מכינים את האדמה, מכניסים את השתיל לאדמה, משקים ו…מחכים ומחכים ומחכים ומחכים… 

גם אם אתם עובדים על האתר שלכם הרבה, אתם צריכים לחכות כדי לראות תוצאות. הכי חשוב זה לא להתייאש. ההמתנה שווה את זה. 

הכירו את המומחים שלנו בלחיצת כפתור. אנו מתמחים בקידום ובניית אתרים, כתיבת תוכן ותחזוק שוטף של אתרי אינטרנט.
המומחים שלנו ישמחו לסייע לכם לקדם את האתר שלכם בצורה הכי אופטימלית לגוגל. 

כל מה שהעסק שלכם צריך  – תנו למומחים לעבוד בשבילכם.

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש