מתחילים לעשות יותר כסף! איך מקדמים אתר מבחינה שיווקית?

כל אחד שמקים אתר משקיע כסף, והוא רוצה לדעת שהכסף שהושקע מקדם אותו לעבר המטרה – להרוויח כסף. הרי למה אנחנו רוצים להיות חזקים בגוגל? למה אנחנו בונים אתר?
כדי להרוויח יותר כסף ולהגדיל את הרווחים למקסימום האפשרי.

בדיוק בשבילכם כתבנו את הפוסט הזה שיעזור להבין אילו נקודות יקנו לכם את האסטרטגיה הנכונה לניהול אתר אינטרנט. 

אתר אינטרנט חייב להיטען במהירות הבזק

לאנשים אין סבלנות. אבל כאשר אנחנו מדברים על המדיה, הסבלנות היא לא יותר משניות בודדות. אם אתר האינטרנט עובד בצורה איטית, אחוזי הנטישה שלכם עלולים להיות גבוהים במיוחד. מה עושים כדי לשפר את מהירות האתר? אחת הפעולות השכיחות היא הורדת משקל התמונות באתר. 

אל תתנו לגולשים לחפש איך להגיע אליכם

כמו בסעיף הקודם, גם כאן נזכיר כי ההתנהלות של אנשים במדיה היא חסרת סבלנות. אם לא תתנו להם כפתורי הנעה לפעולה ברורים, גם אם "הרחתם" להם טוב, הם פשוט יעברו הלאה. בנוסף לכך, כדי לקדם את האתר מבחינה אורגנית, חשוב לגוגל שכפתורי ההנעה לפעולה יהיו מספיק ברורים. 

אל תעתיקו אתרים אחרים

כאשר גולש מגיע לאתר פוטנציאלי, סביר להניח שהוא מכיר עוד כמה אתרים באותו תחום. חשוב להבין כי מקוריות חשובה מאוד, לא רק מבחינת גוגל, אלא גם מבחינת הגולשים שלכם. אם אתם רוצים שהם יזכרו שאתם קיימים אתם צריכים לבדל את האתר מאתרי המתחרים שלכם.  

האתר חייב להיות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש 

מאיפה מגיעים הכי הרבה גולשים לאתרי אינטרנט? כמות הגולשים שמקליקים את כתובת הדומיין בשורת החיפוש בגוגל, שואפת לאפס. מאיפה אם כן אנשים יודעים עליכם? מחיפושים קשורים בגוגל. בן אדם חיפש משהו בתחום והאתר שלכם עלה לו בעמוד הראשון. זה מספיק בשבילו כדי לדעת שאתם מקצועיים. 

אם העמוד לא נמצא בעמוד הראשון, צריך לעשות הכל כדי שהאתר יתקדם בגוגל ויזכה לכמה שיותר חשיפות. איך עושים את זה? פונים לחברת המפתח דיגיטל ונותנים לה לטפל באתר שלכם. בשלב ראשון אנו נעביר את האתר שלכם אופטימיזציה מוקפדת למנועי החיפוש של גוגל, ואחר כך נתחיל לעבוד בדרכים לשיפור האתר ולקידומו. אתם צריכים לדעת שתהליך של קידום אורגני, כשמו כן הוא, תהליך. הוא לוקח זמן ממש כמו דברים המתרחשים בטבע. 

תמיד חיפשתם מישהו שיעשה עבורכם את עבודת השיווק ואתם תהנו מנתינת השירות בלב רגוע וקל? הגעתם למקום הנכון! הקליקו כאן כדי לתזמן לעצמכם פגישת היכרות עם מומחי חברת המפתח דיגיטל. אנו נלווה אתכם עד להגשמת המטרות ומימוש הפוטנציאל העסקי שלכם.  

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש