ממה אתם צריכים להיזהר בפרסום בפייסבוק?

קודם כל צל"ש על האומץ להחליט להתקדם ולצאת בפרסום בפייסבוק לקידום העסק שלכם. אבל, חוץ מלשלם לפייסבוק, יש עוד כמה נקודות שאתם צריכים ללמוד להיזהר מהן ולא לעשות אותן. כך הפרסום שלכם יהיה הכי יעיל שיש. 

אילו טעויות עלולות להכשיל את קמפיין הפייסבוק? 

  • אין יעד מוגדר – כדי שקמפיין יניב את התוצאות הרצויות מבחינתכם, עליכם לדעת מה היעד שלכם. אם יש לכם כמה יעדים, אתם עלולים להישאר בלי הישג קטן אחד. כדי לשלם על קמפיין ולהיות בטוחים שהמיצוי הוא מקסימלי, עליכם לבדוק היטב על אילו יעדים אתם רוצים להתמקד בקמפיין הראשון שלכם. 
  • בחירת תקציב לא נכון – כידוע פייסבוק מציעה כמה אפשרויות לניהול תקציב מימון הקמפיין. לפני שאתם בוחרים את סוג התקציב, בדקו שזהו התקציב המומלץ ביותר לשליטה בקמפיין. לכאורה, יהיה לכם עדיף להשתמש בתקציב יומי, כך אתם יודעים כל יום איך אתם סוגרים את היום. אם יכנסו לכם לידים רבים, לא תרצו יום למחרת שיכנסו לכם עוד לידים…
  • לא מגדירים זמן ברור לתחילת ולסיום הקמפיין – כאשר מגדירים זמן ברור לקמפיין, מתאפשרת התמקדות גדולה יותר בדברים הרלוונטים. לדוגמא, אם אתם מפרסמים מוצר מסוים, ביום בו אתם יודעים שהולך להיות גשום, תוכלו להשתמש בגשם ובסערה שנמצאים מחוץ לבית שלכם, כדי לעודד את הקמפיין שלכם, ולתת לקהל שלכם הרגשה שאתם הכי מעודכנים שיש. 
  • לא מפלחים את קהל היעד – אחד היתרונות הגדולים בפרסום ממומן בפייסבוק זה שיש אפשרות לפלח קהל יעד. אם אתם לא משקיעים בפילוח קהל יעד את הזמן הראוי לו, אתם עלולים לשלם כסף לחינם. אנשים התרגלו לקבל פרסומות בתחום ההתעניינות שלהם. ולכן, אם לא תדייקו במקסימום, אתם עלולים להפסיד לקוחות פוטנציאלים. 
  • לא מסיקים מסקנות – כאשר אתם מפרסמים בעיתון פרסומי המחולק בתיבות הדואר, אין לכם דרך לבדוק את עצמכם, עד כמה הפרסומת שלכם נקראה וכמה אנשים באמת ראו אותה. בדיגיטל בכלל ובפייסבוק בפרט, קיימת האפשרות לבדיקה ולהסקת מסקנות בכל רגע נתון. אם אתם לא משתמשים ביכולת הזו, אתם עלולים להפסיד דבר טוב שיעזור לכם למקד את הפרסום שלכם, כך שיניב כמה שיותר תוצאות. 

רוצים לפרסם בפייסבוק?

לא ידועים איך לפלח קהל יעד? צריכים עזרה של מומחים? חברת המפתח דיגיטל כאן לשירותכם. אנו מתמחים בכל מה שקשור לפרסום עסקים בדיגיטל. 

אנו נבדוק את היכולות הכלכליות שלכם, מבחינת ניהול תזרים המזומנים שלכם ונמקד אתכם לפרסום שיהיה עבורכם הכי יעיל ומיטיב. האינטרס שלנו בפרסום הדיגיטלי שלכם, הוא שתשלמו כמה שפחות, עבור תוצאות מניבות באופן כמה שיותר. 

הקליקו כאן לתזמון הפגישה שלכם עם המומחים של חברת המפתח דיגיטל. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש