על מה לשים דגש לפני פתיחת קמפיין ממומן בגוגל? הנקודות עליהן חייבים לשים דגש בכל מצב!

כאשר מקימים אתר יש שתי אפשרויות. האחת, לקדם אותו בקידום אורגני ולהתאזר בסבלנות עד שכמות הכניסות והחשיפות יתחילו להיות משמעותיות ויניבו רווחים. והשניה היא לשלם לגוגל על פרסום האתר וקידומו באופן מיידי. שתי הדרכים טובות ואתם צריכים להחליט מה מתאים לכם.
בפוסט הזה נדבר על קידום ממומן בגוגל ועל מה שחשוב לדעת בנושא. 

עוקבים אחרי תוצאות הפרסום הממומן

המעלה הגדולה ביותר של פרסום דיגיטלי הוא שאתם יכולים לדעת בכל רגע נתון מה מצב הפרסום והאם יש אנשים שכבר הקליקו על המודעה שלכם. לא רק שאתם יכולים לעקוב, אלא אתם יכולים גם לשנות את אופי ונתוני הפרסום בכל רגע נתון. 

חשוב מאוד לנצל את האפשרות למעקב אחרי הפרסום, כדי לראות אם יש דרך לשפר את הפרסום, כך שהוא יניב את התוצאות המתבקשות, בהתאם לתקציב שהשקעתם בו. 

אז איך עובד קמפיין ממומן לקידום אתר? בתקציר ממשי, משלמים לגוגל ועוקבים אונליין אחרי התוצאות. בהתאם לתוצאות מתכווננים עם הפרסום. 

לפני פרסום ממומן חייבים להכיר את השטח! 

אתם צריכים להבין שאתם יכולים לפרסם מודעה ואתם גם יכולים בתוך אותו הסכום לכלול ששילמתם לגוגל, לבצע פעולות נוספות כחלק מתהליך הפרסום שלכם. חשוב לזכור שאם כבר משלמים, כדאי לנצל את האפשרויות עד תומן, לפלח לקהלי יעד מדויקים, לשנות פרסומים לפי הצורך ועוד. 

עובדים לפי מילות מפתח

נניח שיש לכם צימר להשכרה בצפון והקמתם אתר כדי לפרסם את עצמכם. אם כותרת המודעה שלכם תהיה: "השחרור הגדול ביותר שאתם יכולים לפרגן לעצמכם", לא תהיה למודעה שלכם הרבה חשיפות. אמנם אתם משלמים לפי מספר חשיפות, כך שלא זרקתם כסף לפח, אבל חבל שזה לא מדויק. 

עסקים רבים הכפילו את כמות ההכנסות שלהם אחרי שפרסמו בגוגל. ואין סיבה שאתם תישארו מאחור ולא תמצו את הפוטנציאל העסקי שלכם. איך עושים את זה? בודקים שיש ביקוש גבוה למילת המפתח בנושא עליו בחרתם לכתוב. את כל זה תוכלו לעשות דרך גוגל אדס. 

משלבים סרטונים בעמודי האתר!

כל הנושא של פודקאסטים וסרטונים קצרים באתרי אינטרנט, הפך לאחרונה ללהיט מבוקש ומקדם. אם אתם רוצים להרשים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, חשוב מאוד שתשלבו בעמודי האתר סרטוני הסבר על התוכן הכתוב באותו עמוד. סרטון קצר עושה את העבודה ותופס רייטינג גבוה והעניין משתלם.

מי יודע לנהל נכון קמפיין ממומן? 

הגעתם למקום הנכון! מוזמנים להכיר את חברת המפתח דיגיטל. אנו מתמחים בכל תחום הדיגיטל, החל מניהול קמפיינים ממומנים, כתיבת תוכן, כתיבה שיווקית, בניית אתרים ואיך לא? גם הפקות וידאו ופודקאסט. הקמנו אולפן הקלטות מרווח כדי שהפודקאסט שלכם יצא מושלם ויזואלית ושמיעתית. גם אם אין לכם כושר רטורי ועמידה בפני קהל היא לא התחום שלכם, אנו נדריך אתכם לתוצאה מושלמת. הקליקו כאן כדי שניפגש. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש