קידום אתרים? זה מה שאתם צריכים לדעת

הבסיס לקידום אתרים

בניית קישורים, כתיבת חומר רלוונטי ומקורי, אופטימיזציה… כל אלו הם חלק מרשימת משימות לאלה המעוניינים לקדם את האתר שלהם. כל בעל עסק שרוצה להרחיב את קהל היעד שלו, מקים אתר אינטרנט לעסק שלו. מטרת אתר אינטרנט היא להגדיל את הרווחים של העסק שלכם. כאן אנחנו רוצים להתמקד בקידום האתר שלכם – המתכון להפקת רווחים גבוהים יותר מהאתר מבלי לשלם על כך שקל לאיש. 

תקראו, תיישמו ו…תקדמו! 

איך מקדמים אתר? מהם הטיפים הידועים?

  • הצבת כותרת מעניינת- מכירים את המשפט שאומר, אין תחליף לרושם ראשוני? כאן הכוונה לכותרת. הדבר הראשון והבסיסי ביותר שאתם צריכים לתת לגולשים היא האפשרות להגיע לאתר שלכם. אם הכותרת שלכם לא תענה על מילות המפתח שהגולשים יחפשו, הם לא יגיעו אליכם לעולם. רק אם הכותרת מסקרנת במיוחד יהיה מי שיקליק עליה. כל המטרה של הבלוגים באתר שלכם היא להביא כמה שיותר תנועה ומילות מפתח לגולשים הפוטנציאלים.
     
  • הפניות קישורים- אחד הדברים שהכי מקדמים את האתר וגורמים לו לעלות בדירוג הוא שילוב קישורים מפנים מאתרים אחרים לאתר שלכם. אם יש לכם חברים בעלי אתרים, לאו דווקא אתרי חנות, בקשו מהם להפנות קישורים לאתר שלכם. ככל שהאתר המפנה הוא אתר מוביל ואיכותי יותר, כך הוא יתרום יותר לקידום האתר שלכם.

 

  • נוכחות במדיה החברתית- אנשים אוהבים לתקשר באופן ישיר. באתרי אינטרנט רגילים לא ניתן לעשות זאת. ולכן, הנוכחות שלכם בפייסבוק (מטא) ובאינסטגרם היא קריטית. אל תפספסו את הבמה ואם אתם נמצאים ברשתות חברתיות, הפנו משם קישורים לאתר שלכם. כי ככה דירוג האתר שלכם יעלה עוד.

 

  • תזמון בלוגים חמים- גם עם עמודי האתר שלכם מאוד מעניינים ומקיפים כמעט את כל מה שיש לכם להציע, אתם חייבים לעדכן בלוגים המתעדכנים באופן קבוע מדי כמה ימים. גולשים אוהבים להיכנס לאתר מלא בחדשות ובעדכונים חמים. תזמון בלוגים בזמן קבוע במשך תקופה, עשוי להעלות את האתר שלכם בצורה משמעותית במיוחד.

 

  • שילוב תמונות רלוונטיות באתר העסק- מאוד כיף להיכנס לעולם שכולו דמיון. אבל אם יש אתר אינטרנט, ואין בו שום אזכור על קיומו האמיתי של העסק, זה עושה רושם מאוד לא טוב. חברת גוגל מאוד אוהבת ששמים תמונות באתר. בעמוד האודות, אתם יכולים לשים תמונה שלכם. כמה שיותר תמונות המציגות את העסק כך האתר יקודם יותר.

רוצים לקדם את האתר שלכם בצורה המקצועית ביותר? 

קידום אתרים מקצועי זה אנחנו. אנו בחברת המפתח דיגיטל עוסקים בהקמת אתרים מאפס, עיצוב אתרים, כתיבת תוכן איכותי ואיך לא? גם בקידום אורגני שוטף של האתרים. שירות כזה, עם כתיבת תוכן איכותית בכל תחום שהוא, נדיר למצוא. 

אם גם אתם רוצים להרוויח ולראות תוצאות מהאתר שלכם, הקליקו כאן לתזמון פגישה עם המומחים של חברת המפתח דיגיטל שיעזרו לכם ויבינו יחד איתכם מה ניתן לעשות כדי להגדיל את רווחי העסק הדיגיטלי שלכם. כי אם יש לכם אפשרות להרוויח יותר, אל תוותרו. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש