רוצים להיות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל? מה עושים כדי שהדירוג יעלה ולא ירד?

כאשר בונים אתר, נפוצה האשליה שאומרת: אני בטוח אהיה הראשון בעמוד התוצאות של גוגל.
למה? כי אני כל כך רוצה.
אך זה לא עובד כך, גוגל היא לא תוכנה אנושית ואין לה נגיעות אישיות, היא עובדת רק על סמך נתונים יבשים.
מה שאתם צריכים לעשות, זה שהנתונים היבשים הללו יהיו מותאמים לגוגל. זה הכל. 

אבל, וכאן מגיע האבל הגדול, אם זה היה כל כך פשוט כמו שזה נשמע, גוגל לא היתה מצליחה לעבוד מרוב כמות האתרים הטובים שצריכים להיות בעשר התשובות הראשונות שהיא מעלה אצל הגולשים.
בקיצור, יש מה ללמוד כדי לקדם אתרים בגוגל ולשמור את הדירוג גבוה. 

ממה דירוג של אתר עלול להיפגע? 

לפעמים אתר שכבר היה במקום טוב, פתאום יורד בצורה דרסטית. למה זה קורה? יש לכך סיבות רבות.

  • עדכוני גוגל – יש כללים שאם פועלים על פיהם האתר אמור להיות במגמת עליה בתוצאות החיפוש. אבל מה קורה אם הכללים האלה השתנו? מי שלא מעודכן בעדכוני גוגל, עלול לפגוע לעצמו בדירוג האתר.
  • תוכן מועתק – גם אם אתם יושבים וכותבים פוסטים, בלי לפתוח עוד כתבה נוספת להשראה, אתם עלולים לכתוב תוכן מועתק. כלומר, התוכן שלכם נראה לגוגל, כאילו הוא מועתק מאתר אחר.
    כאשר גוגל מגלה דבר כזה, הוא מעניש את בעל האתר ומוריד לו את הדירוג.
    איך בודקים אם תוכן הוא מועתק? פשוט מאוד. לוקחים פיסקה ומזינים אותה בשורת החיפוש של גוגל, משם כבר תראו לבד.
  • מתחרים שהכניסו אתכם להיסטוריה – למרות שהייתם רוצים לדעת שאתם הכי טובים בתחום, לא תמיד זה כך. לפעמים מגיע מתחרה שמלמד אתכם את בית הספר של החיים ודוחף אתכם אחורה במנועי החיפוש של גוגל.
  • קישורים חיצוניים – אחד הדברים שגוגל אוהבת, זה קישורים מאתרים אחרים שממליצים על האתר שלכם, על ידי קישור לאתר שלכם. הבעיה מתחילה מזה שקישורים כאלה עולים כסף. ולכן, מקדמי אתרים צעירים שלא מודעים לחשיבות של איכות הקישורים, מחפשים אתרים רלוונטים שיתנו קישור בעלות מוזלת או בלי עלות כלל. אבל אם אתר שלא שווה הרבה מבחינת גוגל, ממליץ עליכם, זה עלול לפגוע בקידום האורגני שלכם. 

פירטנו כאן מספר דוגמאות על קצה המזלג. כמובן שיש עוד סיבות רבות לפגיעה בהתקדמות אתרים בגוגל. כדי להצליח לעמוד ביעד חשוב להיעזר במומחים בתחום. 

איך חברת המפתח דיגיטל תקדם את האתר שלכם? 

אנו בחברת המפתח דיגיטל מונים צוות של מקצוענים מומחים בכל זירות הדיגיטל. אנשי SEO, PPC, UX,UI, יובילו את האתר שלכם להצלחה שלו. כי בשביל להצליח צריך מקצועיות, ניסיון וכישרון. חולמים שהעסק שלכם יכפיל את כמות הלקוחות שלו? אתם מוזמנים להקליק כאן כדי לתזמן לעצמכם פגישה ללא עלות בדרך להתקדמות הדיגיטלית שלכם. 

דברים טובים מתחילים מכאן. 

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש