רוצים לנהל חשבון אינסטגרם? זה כל מה שאתם צריכים לדעת

חשבון אינסטגרם עסקי יקדם לכם את המכירות

ניהול חשבון אינסטגרם עסקי, הוא דבר שהולך ומתפשט בקרב המגזר העסקי. האינסטגרם הוא רשת חברתית להעלאת סרטונים ותמונות, אבל לא רק כך מסתכמת רשת האינסטגרם, כי לאט אבל בטוח, היא תפסה מקום נרחב בין הרשתות החברתיות. כיום חברות גדולות כקטנות מנהלות לעצמן חשבון אינסטגרם עסקי כדי להגיע לכמה שיותר קהלי יעד בכמה שיותר צורות מגוונות. חווית המשתמש באינסטגרם היא מאוד חיובית  והיא מושכת משתמשים רבים. 

אם אתם רוצים לנהל חשבון עסקי באופן עצמאי, קראו את הטיפים שיעזרו לכם לנהל חשבון אינסטגרם בצורה חכמה ואולי הכי חכמה שיש. 

הטיפים שלנו לניהול חשבון אינסטגרם חכם

  • מקוריות- הכוונה היא לא להעלות חומר לא מועתק כי זה ברור מאליו. כאן הכוונה היא להעלות תוכן יצירתי ומקורי כדי שמשתמשים יהנו להיכנס לצפות בתכנים שלכם וירגישו שאתם מיוחדים ופספוס לא להכיר אתכם. זה נשמע דרישה מאוד מורכבת, אבל באינסטגרם אפשר להצליח לעשות זאת בקלות. הרי התמונות והסרטונים שאתם מעלים הם רק שלכם, לכל תמונה אתם יכולים להצליח לכתוב תוכן מקורי שמתאים רק לתמונה שהעלתם לאינסטגרם. חשוב מאוד שהסרטונים והתמונות יהיו ברמה גבוהה ולא משעממת…
  • הנחות מיוחדות לעוקבים באינסטגרם- אחת הדרכים המעולות לחזק את המעמד שלכם באינסטגרם היא לתת הנחות אטרקטיביות ומשתלמות לעוקבים שלכם. את ההטבות חשוב מאוד לפרסם בפלטפורמות השונות באינטרנט ולתת קישור לחשבון העסקי שלכם באינסטגרם. 
  • התנהלות עקבית- אתם לא יכולים לבזות את עצמכם. כלומר, לשכנע גולשים לעקוב אחריכם, ופתאום לקחת לעצמכם חופשה ושבועיים לא לעדכן שום פרט חדש בחשבון האינסטגרם שלכם. מספר העוקבים שלכם יגדל אם תקפידו להציג עסק דינמי שמתעדכן כל מספר ימים בתוכן מעניין. 
  • הוסיפו תיוגים לפוסטים, לתמונות ולסרטונים שלכם- אם בכל מקרה מזכירים נקודות חשובות בסרטון, למה לא להוסיף תגיות שיכולות להגביר בכל רגע נתון את מספר הגולשים שלכם? טיפ יעיל במיוחד. 
  • עקבו אחרי המתחרים הישירים שלכם- כל הזמן לומדים. איך אתם יכולים ללמוד הכי טוב, אם לא דרך המתחרים שלכם? דרך המתחרים לומדים מהר יותר. עקבו אחרי חשבונות האינסטגרם של המתחרים שלכם כדי ללמוד מהם ולקבל השראה לדף האינסטגרם שלכם. 

הטיפים שלנו לניהול חשבון אינסטגרם חכם

חולמים להגדיל את מספר העוקבים? מתקשים לשמור על עקביות? חברת המפתח דיגיטל כאן בשבילכם. חברת המפתח דיגיטל, נותנת שירות דיגיטלי לכל מה שהעסק שלכם צריך. אתם יכולים לבחור להתמקד באינסטגרם ואתם יכולים לבחור להראות נוכחות בכל הרשתות החברתיות, להקים אתר תדמית ולהנות מרווחים גבוהים יותר. מוזמנים לקבל שירות מיוחד מצוות הדיגיטל בחברה. יש לכם שאלות בנושא? מעוניינים למנף את חשבון האינסטגרם שלכם? פנו עוד היום לחברת המפתח דיגיטל – תנו למומחים לעבוד בשבילכם.

פוסטים אחרונים שלנו

תודה שיצרת קשר עם
המפתח דיגיטל

נציגינו יחזרו אליך בהקדם

לוגו חדש